MDNA SKIN to marka, która powinna powstać już dawno. Madonna jest bowiem uosobieniem ewolucji, poszukiwań (także makijażowych!) oraz perfekcji. Taką też widzimy ją w nowej reklamie kosmetyków, gdzie jej głos tłumaczy nam swoje przemiany. W wideo pojawiają się zarówno akcenty z początkowych lat artystki („Express Yourself”), a także stroje z XXI wieku, m.in. charakterystyczny kombinezon z „Hung Up” czy strój torreadora z „Living For Love”.
Na koniec spotu objawia nam się twarz postaci, która przez minutę odgrywała poszczególne kultowe sylwetki Madonny – to Milk, jedna z najciekawszych drag queen, która zyskała wielką popularność dzięki udziałowi w talent show RuPaula. I to właśnie ona jest twarzą MDNA SKIN.
Widać, że Madonna i jej spece od reklamy trzymają rękę na pulsie. Milk niebawem pojawi się w nadchodzącym sezonie „RuPaul’s All Stars”, gdzie typowana jest na zwyciężczynię. Głośna reklama z żywą legendą może jej w tym pomóc, choć kto zna ten niezwykły program ten wie, że w nim nic nie jest tak oczywiste, jak doskonałość powyższej reklamy.