brak kategorii
Dove stworzył linię wyjątkowych butelek inspirowanych kobiecymi kształtami
10.05.2017 Redakcja Fashion Magazine
Marka od blisko 60 lat przekonuje kobiety na całym świecie, że piękno nie ma kształtu i rozmiaru, dlatego w swoich kampaniach konsekwentnie pokazuje prawdziwe kobiety bez retuszu, a nie idealne modelki. W marcu, na potrzeby nowej kampanii stanęły one nawet w obiektywie Mario Testino.
Kolejną, zaskakująca inicjatywą, która bardzo nam się spodobała było stworzenie wyjątkowej limitowanej edycji butelek nawilżających żeli pod prysznic. We współpracy z londyńskim biurem projektowym Ogilvy U.K powstało siedem wyjątkowych butelek tego samego produktu, ale w różnych kształtach, innych wysokościach i rozmiarach. Tym samym marka chciała powiedzieć, że nie ma jednej właściwej wersji piękna i to właśnie inność i różnorodność sprawia, że jesteśmy tak wyjątkowe. „Każda wersja kobiecego piękna jest wspaniała i to, że różnimy się od siebie czyni nas jedynymi w swoim rodzaju”. To piękne i prawdziwe słowa, które każda z nas powinna wziąć sobie do serca.
Zobacz jak Lena Dunham walczy ze (stereotypami kobiecej figury).
Marka tym projektem konsekwentnie kontynuuje swoja misję #PrawdziwePiękno, w której postawiła sobie za cel pomóc kobietom odkryć w sobie moc płynącą z prawdziwego piękna oraz stworzyć świat, w którym jest ono źródłem pewności siebie, a nie obaw. To dowód na to, że wyjątkowa idea ubrana w kreatywność daje zyskujący efekt. Kochamy takie inicjatywy, oby było ich więcej!