brak kategorii

Dove stworzył linię wyjątkowych butelek inspirowanych kobiecymi kształtami

10.05.2017 Redakcja Fashion Magazine

Dove stworzył linię wyjątkowych butelek inspirowanych kobiecymi kształtami

Marka od blisko 60 lat przekonuje kobiety na całym świecie, że piękno nie ma kształtu i rozmiaru, dlatego w swoich kampaniach konsekwentnie pokazuje prawdziwe kobiety bez retuszu, a nie idealne modelki. W marcu, na potrzeby nowej kampanii stanęły one nawet w obiektywie Mario Testino.

Kolejną, zaskakująca inicjatywą, która bardzo nam się spodobała było stworzenie wyjątkowej limitowanej edycji butelek nawilżających żeli pod prysznic. We współpracy z londyńskim biurem projektowym Ogilvy U.K powstało siedem wyjątkowych butelek tego samego produktu, ale w różnych kształtach, innych wysokościach i rozmiarach. Tym samym marka chciała powiedzieć, że nie ma jednej właściwej wersji piękna i to właśnie inność i różnorodność sprawia, że jesteśmy tak wyjątkowe. „Każda wersja kobiecego piękna jest wspaniała i to, że różnimy się od siebie czyni nas jedynymi w swoim rodzaju”. To piękne i prawdziwe słowa, które każda z nas powinna wziąć sobie do serca.

Zobacz jak Lena Dunham walczy ze (stereotypami kobiecej figury).

Marka tym projektem konsekwentnie kontynuuje swoja misję #PrawdziwePiękno, w której postawiła sobie za cel pomóc kobietom odkryć w sobie moc płynącą z prawdziwego piękna oraz stworzyć świat, w którym jest ono źródłem pewności siebie, a nie obaw.  To dowód na to, że wyjątkowa idea ubrana w kreatywność daje zyskujący efekt. Kochamy takie inicjatywy, oby było ich więcej!