Magazyn “Paper” rozwalałby Internet nawet bez Kim Kardashian
Na 17 lat przed kontrowersyjnym, „rozwalającym Internet” numerem z Kim Kardashian magazyn „Paper” funkcjonował jako alternatywna biblia mody i popkultury. Za dowód niech posłuży majowy numer z 1997 roku z Lil’Kim w szlafroczku w panterkę w roli okładkowej dziewczyny. Kilka miesięcy po premierze przełomowego albumu „Hard Core” raperka wciąż przypominała siebie (a nie uzależnioną od operacji plastycznych Azjatkę) i miała coś do powiedzenia. Zainteresowanym polecamy wywiad z tamtego wydania „Paper”. Nicole Kidman zrobiła ogromną przysługę Johnowi Galliano
1997 rok moglibyśmy podsumować jedną z kuriozalnych stylizacji, których 19 lat temu na czerwonych dywanach nie brakowało, ale zamiast tego wolimy skupić się na czymś ładnym: looku Nicole Kidman z gali rozdania Oscarów. Australijska aktorka postawiła na bogato zdobioną, jedwabną suknię spod igły świeżo upieczonego wówczas dyrektora kreatywnego Diora, Johna Galliano. Nie musimy dodawać, że ten wybór zapewnił Kidman dożywotnie miejsce w rankingu najlepiej ubranych kobiet w historii Oscarów, a projektanta wywindował na sam szczyt. Steven Meisel był bogiem
Steven Meisel trzęsie włoskim wydaniem „Vogue’a” od 1988 roku, ale jego sesja sprzed 19 lat zasługuje na szczególną uwagę. Zdjęcia pod tytułem „AnInterpretation” zajęły w lipcowym numerze 12 rozkładówek i na stałe zapisały się w historii mody. Dowód? W 2014 roku marka Loewe odkopała ujęcia z sesji Meisela i wykorzystała je w swojej jesiennej kampanii - na przeszkodzie nie stanął nawet fakt, że stylizacje z 1997 roku nie miały nic wspólnego z hiszpańskim domem mody. Prada zrobiła ekstra kampanię
OK, może to nasza subiektywna ocena, ale od zdjęć z kampanii Prady na wiosnę-lato 1997 nie możemy oderwać oczu. Przypominające filmowe kadry, mroczne ujęcia Glena Luchforda wprowadziły nową jakość w reklamie mody i umocniły pozycję Miucci Prady jako totalnej wizjonerki. Jak w przypadku wspomnianej sesji Meisela dla „Vogue” Italia, kampania włoskiej marki też doczekała się hołdu po latach - w kolekcji Gilesa Deacona na wiosnę-lato 2014 znalazła się sukienka z nadrukiem słynnego zdjęcia Amber Valetty na łódce. Świat poznał Ally McBeal
AllyMcBeal zadebiutowała na ekranie we wrześniu 1997 roku, błyskawicznie stając się idolką trzydziestolatek na całym świecie. Serial o perypetiach niestabilnej emocjonalnie, drobnej prawniczki zgarnął mnóstwo nagród - w tym Złote Globy, Emmy i SAG - i sprawił, że Calista Flockhart, Portia de Rossi i Lucy Liu awansowały do pierwszej ligi Hollywood. Wpływ na modę? Dzięki “AllyMcBeal” bieliźniany trend i sandałki z paseczków z wybiegów trafiły do biur.
Wszyscy chcieli nosić Gucci
W połowie lat 90. Tom Ford zrobił z Gucci to, co w ciągu ostatnich dwóch sezonów osiągnął nowy dyrektor kreatywny włoskiej legendy, Alessandro Michele: całkowicie zreinterpretował markę. Gdy Amerykanin przejął kreatywną kontrolę nad domem mody, Gucci było na krawędzi bankructwa. Wprowadzone przez Toma Forda nowoczesne nawiązania do lat 70. jednak nie tylko wykreowały trendy, ale też sprawiły, że obroty marki w ciągu roku wzrosły o 90%. Nic dziwnego, że w 1997 roku Gucci było wymieniane przez Posh Spice jako jej ulubiony dom mody, a każda rzecz z metką włoskiej marki była obiektem pożądania.
iframe width="740" height="416" src="https://www.youtube.com/embed/sqwndd1-EF0" frameborder="0" allowfullscreen>
Na 17 lat przed kontrowersyjnym, „rozwalającym Internet” numerem z Kim Kardashian magazyn „Paper” funkcjonował jako alternatywna biblia mody i popkultury. Za dowód niech posłuży majowy numer z 1997 roku z Lil’Kim w szlafroczku w panterkę w roli okładkowej dziewczyny. Kilka miesięcy po premierze przełomowego albumu „Hard Core” raperka wciąż przypominała siebie (a nie uzależnioną od operacji plastycznych Azjatkę) i miała coś do powiedzenia. Zainteresowanym polecamy wywiad z tamtego wydania „Paper”. Nicole Kidman zrobiła ogromną przysługę Johnowi Galliano
1997 rok moglibyśmy podsumować jedną z kuriozalnych stylizacji, których 19 lat temu na czerwonych dywanach nie brakowało, ale zamiast tego wolimy skupić się na czymś ładnym: looku Nicole Kidman z gali rozdania Oscarów. Australijska aktorka postawiła na bogato zdobioną, jedwabną suknię spod igły świeżo upieczonego wówczas dyrektora kreatywnego Diora, Johna Galliano. Nie musimy dodawać, że ten wybór zapewnił Kidman dożywotnie miejsce w rankingu najlepiej ubranych kobiet w historii Oscarów, a projektanta wywindował na sam szczyt. Steven Meisel był bogiem
Steven Meisel trzęsie włoskim wydaniem „Vogue’a” od 1988 roku, ale jego sesja sprzed 19 lat zasługuje na szczególną uwagę. Zdjęcia pod tytułem „AnInterpretation” zajęły w lipcowym numerze 12 rozkładówek i na stałe zapisały się w historii mody. Dowód? W 2014 roku marka Loewe odkopała ujęcia z sesji Meisela i wykorzystała je w swojej jesiennej kampanii - na przeszkodzie nie stanął nawet fakt, że stylizacje z 1997 roku nie miały nic wspólnego z hiszpańskim domem mody. Prada zrobiła ekstra kampanię
OK, może to nasza subiektywna ocena, ale od zdjęć z kampanii Prady na wiosnę-lato 1997 nie możemy oderwać oczu. Przypominające filmowe kadry, mroczne ujęcia Glena Luchforda wprowadziły nową jakość w reklamie mody i umocniły pozycję Miucci Prady jako totalnej wizjonerki. Jak w przypadku wspomnianej sesji Meisela dla „Vogue” Italia, kampania włoskiej marki też doczekała się hołdu po latach - w kolekcji Gilesa Deacona na wiosnę-lato 2014 znalazła się sukienka z nadrukiem słynnego zdjęcia Amber Valetty na łódce. Świat poznał Ally McBeal
AllyMcBeal zadebiutowała na ekranie we wrześniu 1997 roku, błyskawicznie stając się idolką trzydziestolatek na całym świecie. Serial o perypetiach niestabilnej emocjonalnie, drobnej prawniczki zgarnął mnóstwo nagród - w tym Złote Globy, Emmy i SAG - i sprawił, że Calista Flockhart, Portia de Rossi i Lucy Liu awansowały do pierwszej ligi Hollywood. Wpływ na modę? Dzięki “AllyMcBeal” bieliźniany trend i sandałki z paseczków z wybiegów trafiły do biur.
Wszyscy chcieli nosić Gucci
W połowie lat 90. Tom Ford zrobił z Gucci to, co w ciągu ostatnich dwóch sezonów osiągnął nowy dyrektor kreatywny włoskiej legendy, Alessandro Michele: całkowicie zreinterpretował markę. Gdy Amerykanin przejął kreatywną kontrolę nad domem mody, Gucci było na krawędzi bankructwa. Wprowadzone przez Toma Forda nowoczesne nawiązania do lat 70. jednak nie tylko wykreowały trendy, ale też sprawiły, że obroty marki w ciągu roku wzrosły o 90%. Nic dziwnego, że w 1997 roku Gucci było wymieniane przez Posh Spice jako jej ulubiony dom mody, a każda rzecz z metką włoskiej marki była obiektem pożądania.
iframe width="740" height="416" src="https://www.youtube.com/embed/sqwndd1-EF0" frameborder="0" allowfullscreen>