MODA

Dlaczego trendwatching lubi się z marketingiem?

16.02.2015 Redakcja Fashion Magazine

Dlaczego trendwatching lubi się z marketingiem?

Fashion PR Talks to pierwsza w Polsce społeczność specjalistów PR mody. Organizuje cykl spotkań na uczelniach wyższych w całym kraju.

Spotkanie w Gdańsku pt. „Trend (Brand) Book. Dlaczego trendwatching lubi się z marketingiem” poprowadzą Olka Kaźmierczak, autorka bloga Fashion PR Girl i Agnieszka Polkowska, doktorantka ASP, założycielka platformy TRENDSPOT. Ekspertki przeanalizują modelową współpracę między trendwatcherem i marketingowcem. Omówią zestaw narzędzi, z których korzystają przedstawiciele obu profesji. Przedstawią również drogę od moodboardu do sklepowej półki i pokażą zastosowanie teorii w praktyce.

Kolejne spotkania odbędą się w Krakowie, Warszawie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Więcej informacji o projekcie na www.fashionprtalks.pl.

Warto przyjść i poszerzyć horyzonty!