MODA

Dlaczego influencerki kochają Jenny Fairy?

29.10.2021 Fashion Post

Dlaczego influencerki kochają Jenny Fairy?

Najnowsza kolekcja Jenny Fairy lansująca modę lat 70. podbiła serca influencerek z całej Europy – z Kopenhagi, Paryża czy Mediolanu. W propozycjach na sezon jesień-zima 2021 znajdziemy zarówno buty i torebki inspirowane tamtym czasem. Szczególne miejsce w ich szafach zajęła kolekcja kapsułowa Don’t Be Shy, gdzie znajdziemy botki na słupku, torebki z marszczeniami czy hobo bags.

Marka Jenny Fairy podbiła serca influencerek, dla których siła kryje się w inspiracjach vintage. Estetyka dzieci kwiatów, lata 70., era disco… to wszystko znalazły w kolekcji Jenny Fairy Don’t Be Shy i swoimi stylizacjami zawojowały ulice. Justine Soranzo w Paryżu pokazała się w prochowcu, dzwonach i marszczonej torebce z limitowanej kolekcji, Estelle Chemouny też postawiła na modę lat 70. – postawiła na lakierowane botki, które dobrała do supermodnych patchworkowych dżinsów i sztucznego futerka. Jen Wonders – Francuzka, która mieszka w Los Angeles – do swojej kolekcji dołączyła patchworkową shopperkę i botki na traperowej podeszwie.

Również Skandynawki doceniają markę Jenny Fairy. Akcesoria jak z lat 70. z wprawą miksują z ubraniami z innych dekad. Królowa vintage Pernille Rosenkilde wybrała botki na słupku w neutralnym odcieniu, Babette von Luijk z Hagi w shopperkę w motyw egzotycznej skóry i białe botki na traperowej podeszwie, a Ellie Delphine w botki przylegające do stopy jak skarpetki. Simone Noa i Annabel Rosendahl to kolejne modne dziewczyny, które uległy czarowi lat 70. XX wieku. Marie Hindkær z Kopenhagi słynąca z nowoczesnego minimalizmu opartego na czerni, fasonach oversize i sportowych akcentach, postawiła natomiast na hobo bag. Stylistka i projektantka Agatha Tyché wybrała ten sam kształt w cytrynowym odcieniu do stylizacji à la Annie Hall. 

Obserwując stylizacje specjalistek od mody i trendów widzimy, że buty i dodatki od Jenny Fairyponadczasowe i uniwersalne. Kupić możemy je w sklepach stacjonarnych CCC, na stronie sklepu oraz w aplikacji.