MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA

Diesel walczy o lepsze jutro w nowej kampanii

16.02.2017 Michalina Murawska

Diesel walczy o lepsze jutro w nowej kampanii

Chociaż na świecie wciąż są ludzie, którym wydaje się, że stawianie murów jest jakimkolwiek rozwiązaniem (chyba każdy wie kogo mamy na myśli), na szczęście branża mody i kultury jasno daje do zrozumienia, że nie tędy droga. Tylko w tym tygodniu sportowy gigant Nike pokazał nową kampanię Equality (o której więcej przeczytacie tutaj), a dzisiaj przyszedł czas na markę Diesel.

#makelovenotwalls, bo taki slogan promuje najnowszą kampanię marki, to dzieło legendarnego fotografa Davida LaChapelle. To nie pierwsza jego współpraca z marką Diesel. LaChapelle był autorem słynnej, i kontrowersyjnej jak na tamte czasy, sesji z 1995 roku z udziałem dwóch całujących się marynarzy. Tym razem zamiast czarno białych fotografii, zobaczymy kolaże w bardzo popartowym klimacie. W dodatku, kampanii towarzyszy filmik (również zrealizowany przez LaChapelle), w którym możemy zobaczyć jak ludzie niszczą postawiony mur oraz międzynarodowa akcja, do której włączyły się też polskie blogerki Gosia Boy i Olivia Kijo.

Branża mody wielokrotnie udowodniła, że nie boi się komentować bieżących wydarzeń. Diesel to jedynie kolejny przykład, a ich nowa kampania mówi to, co, miejmy nadzieję, większość z nas wie. Tworzenie wyimaginowanych podziałów nie jest i nigdy nie będzie rozwiązaniem. Brawo!