MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
Diesel walczy o lepsze jutro w nowej kampanii
16.02.2017 Michalina Murawska
Chociaż na świecie wciąż są ludzie, którym wydaje się, że stawianie murów jest jakimkolwiek rozwiązaniem (chyba każdy wie kogo mamy na myśli), na szczęście branża mody i kultury jasno daje do zrozumienia, że nie tędy droga. Tylko w tym tygodniu sportowy gigant Nike pokazał nową kampanię Equality (o której więcej przeczytacie tutaj), a dzisiaj przyszedł czas na markę Diesel.
#makelovenotwalls, bo taki slogan promuje najnowszą kampanię marki, to dzieło legendarnego fotografa Davida LaChapelle. To nie pierwsza jego współpraca z marką Diesel. LaChapelle był autorem słynnej, i kontrowersyjnej jak na tamte czasy, sesji z 1995 roku z udziałem dwóch całujących się marynarzy. Tym razem zamiast czarno białych fotografii, zobaczymy kolaże w bardzo popartowym klimacie. W dodatku, kampanii towarzyszy filmik (również zrealizowany przez LaChapelle), w którym możemy zobaczyć jak ludzie niszczą postawiony mur oraz międzynarodowa akcja, do której włączyły się też polskie blogerki Gosia Boy i Olivia Kijo.
Branża mody wielokrotnie udowodniła, że nie boi się komentować bieżących wydarzeń. Diesel to jedynie kolejny przykład, a ich nowa kampania mówi to, co, miejmy nadzieję, większość z nas wie. Tworzenie wyimaginowanych podziałów nie jest i nigdy nie będzie rozwiązaniem. Brawo!