Ross została zaproszona do współpracy przez sieć Home Shopping Network (HSN). – To prawdziwy zaszczyt powitać Dianę Ross w rodzinie HSN i zapewnić jej platformę do dzielenia się nie tylko jej nowym zapachem, ale także historiami, które stały się fundamentem jej błyskotliwej kariery – powiedziała Carmen Bauza z HSN.
No właśnie – zapach jest jedynie częścią przygody, na którą zaprasza artystka. 5 grudnia Diana Ross będzie specjalnym gościem we wszystkich kanałach HSN, a więc w sieci, telewizji i telefonii komórkowej. Będzie opowiadała tam historie ze swojego bogatego życia zawodowego oraz zdradzała kulisy drogi na szczyt.
Flakon zapachu „Diamond Diana” została wycięta ze szklanego diamentu i została osobiście zaprojektowana przez piosenkarkę. Ta 100 mililitrowa konstrukcja składa się z 60 faset tworzących spiczastą czapkę z wewnętrznym monogramem „Diamond Diana”. Precyzyjne linie butelki tworzą pryzmat światła otaczającego projekt. Butelka znajduje się w pudełku z czarnego aksamitu, ozdobionym jedwabną czernią i falbanką Bordeaux. „Diamond Diana by Diana Ross” jest wytłoczona 24-karatowym, błyszczącym złotym pyłem. W każdym pudełku dodatkowo znajduje się specjalna wiadomość od legendy. Koszt takiego cacka to 95 dolarów i już można je zamawiać na stronie HSN.
To projekt nie mniej magiczny niż sama Diana. Doskonałe!