Demna, Gosha, Rick i Phoebe na koszulkach

Są albo nowym pokoleniem projektantów, które trzęsie współczesnym rynkiem mody albo starymi wyjadaczami, którzy nie podążają za utartymi schematami i lubią iść pod prąd. Młodzi projektanci – Demna Gvasalia oraz Gosha Rubchinskiy, a także ci bardziej doświadczeni – Rick Owens i Phoebe Philo, wylądowali na koszulkach francuskiej marki Modern Man. My już składamy zamówienia.

Do tej pory twarze projektantów, z wyjątkiem Karla Lagerfelda, nie były eksponowane na produktach, ani tym bardziej na t-shirtach. Teraz to ulegnie zmianie. Francuska marka Modern Man właśnie zaprezentowała serię koszulek z podobiznami najbardziej pożądanych nazwisk ostatnich sezonów. Są nimi Demna Gvasalia projektujący dla własnej marki Vetements oraz francuskiego domu mody Balenciaga, najgorętszy towar eksportowy z Rosji – Gosha Rubchinskiy, a także kontrowersyjny Rick Owens i najbardziej utalentowana kobieta w branży Phoebe Philo z Céline.

Jeśli chcemy nosić t-shirt z ich twarzami, musimy liczyć się z wydatkiem rzędu 90 dolarów. Co więcej, do wyboru mamy (na razie) dwie opcje grafiki z projektantem w dwóch wersjach kolorystycznych. Wszystkie są wpisane w awangardowy klimat, którym może pochwalić się każdy z dyrektorów kreatywnych. Stanowią one alternatywę da koszulek, które wypuszczają gwiazdy sceny muzycznej takie jak Justin Bieber, Zayn Malik oraz Scepta.

Przewidujemy, że wielka popularność i uwielbienie projektów Demny, Goshy, Ricka i Phoebe przełoży się na komercyjny sukces marki Modern Man. My już zamawiamy Demnę w odcieniu burgundu!

ZobaczSchowaj komentarze

Światowe trendy w stylizacji paznokci według marki Semilac. Zainspiruj się!

Różne kontynenty – jedna pasja! Niezależnie od miejsca zamieszkania, wszystkie chcemy wyglądać zjawiskowo. To samo dotyczy stylizacji naszych paznokci. Oto największe trendy z rożnych kontynentów według marki Semilac!

Ten rok zdecydowanie należy do marki Semilac – obchodzi już piąte urodziny! W tym czasie udało się jej podbić nie tylko serca Polek, ale także kobiet na całym świecie. Semilac inspiruje kobiety, prezentując im produkty najwyższej jakości, nieszablonowe rozwiązania i niekończącą się gamę kolorów. Co wybierają kobiety w Europie, Afryce, Azji i obu Amerykach? Sprawdźcie panujące tam trendy!

Europa

Jak twierdzi Paulina Pastuszak – dyrektor ds. merytorycznych Akademii Semilac – „Warto wspomnieć o wyraźnym podziale estetyczno-technicznym jaki występuje w Europie. Linia podziału biegnie na granicy Odry. Mieszkanki Europy Wschodniej lubują się w krótkich, prostokątnych paznokciach – bogatych zdobieniach i odważnych kolorach, z kolei Zachód jest zdecydowanie bardziej zachowawczy w tej kwestii.” A zatem Rosjanki, Ukrainki, Białorusinki stawiają na fikuśne ornamenty, natomiast mieszkanki zachodniej części Europy dopiero niedawno porzuciły french na rzecz interesujących efektów, takich jak ombre, metallic, brokat czy cieniowanie.

Azja

Ten zróżnicowany kontynent uniemożliwia wskazanie jednolitych trendów dotyczących stylizacji paznokci. W nowoczesnym Singapurze kobiety wybierają klasę i elegancję, zakładając ubrania od największych projektantów i dopasowując do nich swój manicure. Najczęściej pojawiają się tu czerwienie, brązy i odcienie nude. Z kolei Tajlandia to zupełne przeciwieństwo – to prawdziwy raj dla stylistów paznokci, którzy mogą odpalić się kreatywnie. Tajki uwielbiają błyszczeć i zwracać na siebie uwagę za sprawą oryginalnego manicure, stosują różnorodne zdobienia wedle zasady „im więcej, tym lepiej”, przyciągają uwagę wyrazistymi kolorami i wzorami. Ciekawą destynacją ze względu na kosmetologię są również Indie, jednak podróżujący tam styliści paznokci muszą pozyskać odpowiednią wiedzę, by odpowiednio obchodzić się z tamtejszymi klientkami.

Afryka

To niewątpliwie najbardziej kolorowy kontynent świata – także pod względem manicure’u. Afrykanki są zdecydowanie bardziej odważne w swoich stylizacjach niż Europejki – lubią błyszczeć, łączą mocne kolory i nie boją się dużej ilości dodatków. Podobnie musi wyglądać ich manicure – zwracający na siebie uwagę, przeładowany ozdobami, kolorowy i błyszczący! Tamtejsze kobiety czujnym okie obserwują trendy ze wszystkich stron świata, wyłapując te najbardziej odpowiadające im gustom.

Ameryka Południowa

Ekstrawagancka, kolorowa, ale także elegancka – taka jest kobieta Ameryki Południowej. Karnawałowe Rio ma duzy wpływ na panujące trendy manicure. Tamtejsze kobiety nie boją się wyróżniać, a ich paznokcie to prawdziwe pole do popisu dla wszystkich stylistów. Nic dziwnego, że Latynoski uważane są za najpiękniejsze kobiety świata –  na każdym kroku akcentują swoją atrakcyjność nie tylko ubiorem, makijażem i dodatkami, ale również zachowaniem.

Ameryka Północna

Podobnie jak u sąsiadów, mieszkanki Ameryki Północnej uwielbiają kolorowe zdobienia. Meksykanki głośno manifestują swoją osobowość nie tylko poprzez ubiór, ale właśnie manicure. Zapotrzebowanie na tego typu usługi wciąż rośnie, dlatego kraje Ameryki Północnej nieustannie są w fazie rozwijania się. Jak mówi Paulina Pastuszak: „Nowe i innowacyjne techniki kosmetyczne przenikają przez północną granicę i to właśnie Stany Zjednoczone są dla Meksykanów bazą inspiracji ze świata stylizacji paznokci. Stacjonuje tu wiele marek amerykańskich, które starają się zdobyć rynek meksykański, jednak na przeszkodzie stoi im wciąż niskie PKB. Mimo tego tutejsi styliści chcą się szkolić –często pytają o techniki tj. one stroke czy zhostovo”.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności