Do tej pory twarze projektantów, z wyjątkiem Karla Lagerfelda, nie były eksponowane na produktach, ani tym bardziej na t-shirtach. Teraz to ulegnie zmianie. Francuska marka Modern Man właśnie zaprezentowała serię koszulek z podobiznami najbardziej pożądanych nazwisk ostatnich sezonów. Są nimi Demna Gvasalia projektujący dla własnej marki Vetements oraz francuskiego domu mody Balenciaga, najgorętszy towar eksportowy z Rosji – Gosha Rubchinskiy, a także kontrowersyjny Rick Owens i najbardziej utalentowana kobieta w branży Phoebe Philo z Céline.
Jeśli chcemy nosić t-shirt z ich twarzami, musimy liczyć się z wydatkiem rzędu 90 dolarów. Co więcej, do wyboru mamy (na razie) dwie opcje grafiki z projektantem w dwóch wersjach kolorystycznych. Wszystkie są wpisane w awangardowy klimat, którym może pochwalić się każdy z dyrektorów kreatywnych. Stanowią one alternatywę da koszulek, które wypuszczają gwiazdy sceny muzycznej takie jak Justin Bieber, Zayn Malik oraz Scepta.
Przewidujemy, że wielka popularność i uwielbienie projektów Demny, Goshy, Ricka i Phoebe przełoży się na komercyjny sukces marki Modern Man. My już zamawiamy Demnę w odcieniu burgundu!