Wokalistka zespołu Gossip Girl oczywiście wystąpiła w sesji zdjęciowej promującej jej własną odzież. Partnerują jej dwie znane twarze. Jedną z nich jest modelka plus size Barbie Ferreira, która niedawno podpisała kontrakt z agencją modelek Wilhemina Curve, a drugą Philomena Kwao, znana jako autorka artykułu na temat wielokulturowości etnicznej, który ukazał się na łamach „Huffington Post”. Kampania została sfotografowana przez Ezrę Petronio, na stałe współpracująceogo z hiszpańskim „Vogue”. Za stylizację odpowiadała Katie Grand, uwielbiana za niezwykłe sesje dla magazynu „Love”.
Sesja zdjęciowa kolekcji Beth Dito
Debiutancka kolekcja przeznaczona jest dla kobiet plus size, które nie mogą znaleźć dla siebie nic odpowiedniego w dobrze znanych sieciówkach, a jednocześnie wyjątkowego i modnego. Składa się z sukienek, tunik, bluz, leginsów, a także kombinezonów – wszystko w stylu vintage. Piosenkarka powiedziała, że takie przedsięwzięcie od zawsze było jej marzeniem. Dodała, że jej ubrania są bardzo dobrej jakości i z pewnością przetrwają wiele sezonów. Zaznaczyła, że jednocześnie nie mają za wiele wspólnego z sezonowością, bo są ponadczasowe, a do tego bardzo wygodne. Kolekcja Beth Dito składa się z 11 modeli dostępnych w rozmiarach 18-32 i można ją zakupić już dziś w zakresie cenowym od 46 do 433 dolarów.
Beth Dito i Jean Paul Gaultier na wybiegu
To nie pierwszy romans Dito z modą. Już wcześniej podczas pokazu na wiosnę-lato 2011 pojawiła się na wybiegu w roli modelki Jeana Paula Gaultier, a razem zaprojektowali koszulki dla kobieto dużych rozmiarach. Sezon później dała popis umiejętności wokalnych podczas show Versus Versace. Była także muzą Marca Jacobsa na pokazie na wiosnę-lato 2016 oraz wystąpiła w jego kampanii u boku Christiny Ricci, Sky Ferreiry and Belli Hadid.
Teraz będzie muzą przede wszystkim swojej własnej kolekcji. Jak wam się podoba w tej roli?