Już w czerwcu rozpocznie się kampania internetowa w której David, utalentowany sportowiec i jeszcze lepszy biznesmen, użyczy swojego wizerunku jednemu z najbardziej znanych produktów francuskiej marki – kremowi nawilżającemu Aquapower . Reszty kolekcji męskich kosmetyków wspieranych wizerunkiem najprzystojniejszego ze sportowców możemy spodziewać się dopiero za rok.
Męska linia kosmetyków Biotherm Homme swój debiut miała w 1985 roku. Przez ponad 30 lat marka pracowała nad produktami dla mężczyzn, uwzględniając potrzeby różnych rodzajów męskiej skóry. Znakiem rozpoznawczym firmy jest skład kosmetyków – większość z nich to składniki prosto z morza.
Co ciekawe David rusza z produkcją własnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała już w tym roku – „Jestem strasznie podekscytowany współpracą z Biotherm Homme – mówi David Beckham. „O własnej linii kosmetyków myślałem na długo przed podjęciem współpracy z marką Biotherm, która, podobnie jak ja ma bardzo ambitne plany. Owoc naszej współpracy będziecie mogli zobaczyć już bardzo niedługo.”
Decyzja o wyborze na ambasadora właśnie tej gwiazdy była dla firmy Biotherm dosyć oczywista. David jest wzorem do naśladowania dla większości mężczyzn między 25-30 rokiem życia. Skąd to wiemy? Wystarczy sprawdzić jego profile w mediach społecznościowych i obejrzeć filmiki na You Tube – wszystko wskazuje na to, że były piłkarz jest guru millenialsów.