Beckham przyznaje, że lubi współpracować ze szwedzkim gigantem, ponieważ daje mu to szanse na robienie rzeczy niespodziewanych, dzięki temu wychodzi ze swojej strefy komfortu. Nigdy wcześniej nie pracował z komikiem, jest to dla niego nowe doświadczenie. Kevin Hart jest faworytem Davida Beckhama. Hart wyznaje, że tak samo kocha modę i sport, dlatego praca dla H&M i z taką ikoną piłki nożnej daje mu wiele radości.
Kolekcja obfituje w ubrania casualowe jak swetry, bluzy, dresy, koszulki a także rzeczy bardzo eleganckie – koszule, marynarki, płaszcze oraz spodnie w kant. Kampania pojawi się na stronie H&M 28. września, dwa dni później będziemy mogli oglądać ją w telewizji. Udział w niej na pewno przyczyni się do wzrostu wartości Davida Beckhama jako modela. Wartość brandu „Beckham” (włączając w to żonę Victorię oraz ich dzieci) szacowana jest na 500 milinów funtów (!).
Nie możemy się doczekać, aż zobaczymy rezultaty współpracy a póki co musimy się zadowolić się zwiastunem.