Przed obiektywem Baileya stanęła modelka, filantropka oraz aktorka Elisa Sednaoui-Dellal. Bailey w tej sesji wyraźnie wraca do źródeł. W 1964 roku uchwycił Jean Shrimpton dla tej samej marki, dlatego współpraca ta była tak wymowna. Elsa pokazuje klasyczne i ikoniczne stroje marki, której tradycja sięga 1884 roku.
Bailey zdobył sławę i zyskał uznanie jako wnikliwy dokumentalista lat 60. i 70. Jego ujęcia swingującego Londynu, pokazują najważniejsze i najbardziej wpływowe postaci tego okresu. Przyjaźnił się z Romanem Polańskim, Mickiem Jaggerem i Andym Warholem. Jego muzami i żonami były piękne kobiety, do których wzdychał niejeden mężczyzna – Jean Shrimpton, Catherine Deneuve i Marie Helvin.
Brytyjczyk nigdy nie był fanem bogatego tła, rozbudowanej scenografii, efektów specjalnych oraz drogich lokalizacji. Zaczynał od fotografii mody dla magazynu „Vogue”, jednak dużą część jego pracy stanowią reportaże wykonane w Wietnamie, Nowej Gwinei, Brazylii i Afganistanie.
Kampania dla Jeager znajdzie swoje miejsce we wrześniowym wydaniu brytyjskiego „Vogue’a”, a bonusem ma być materiał video. Będziecie obserwować?