Patrizia Aryton to marka rodzinna, której nowy wizerunek tworzy dyrektor kreatywna, Patrycja Cierocka. W 2015 roku, w 26. rocznice istnienia na rynku przeszła gruntowny rebranding wprowadzający nową koncepcję wizualną oraz nazwę marki. Od tej pory Patrizia Aryton stała się oficjalną nazwą marki. Jej największą wartością są nieustannie ekskluzywne tkaniny, wyrafinowane kolory oraz wysokie krawiectwo.
Przy pracy nad najnowszą kampanią marka podjęła współpracę ze stylistką Anną Poniewierską oraz fotografką Magdą Łuniewską. Całość została utrzymana w stylistyce z lat 70. oraz zdjęć wczesnych filmów Woody’ego Allena. Makijaż i tło studia są stonowane, dzięki czemu na pierwszy plan wybija się Daga Ziober w strojach marki. Najnowszy sezon będzie obfitował w barwy takie jak beże, szarości, butelkową zieleń, ceglaste brązy oraz czerń. Wzory zostały ograniczone do minimum. Daga pozuje w naturalny niewymuszony sposób, tak, jakby stylizacje stanowiły cześć jej prywatnej garderoby. Magdalena Łuniewska zadbała o wyrafinowany charakter zdjęć, które przede wszystkim uwypuklają kobiecość i urodę modelki.
Sesja na jesień-zimę jest konsekwencją nowej strategii rozwoju marki, która promuje naturalne piękno oraz trochę więcej luzu w klasycznej modzie o wysokiej jakości. Zdjęcia przekazują współczesnego ducha marki, które chce komunikować klientce, że w odzieży Patrizia Aryton może czuć się modnie i stylowo, a dobrze zestawione spodnie, bluzki, spódnice i płaszcze zapewnią jej perfekcyjny wygląd przez cały dzień.