Kilka dni temu Alexa Chung opublikowała na swoim Instagramie zdjęcie, które prezentuje słup reklamowy na ulicach Berlina, oklejony plakatem z kampanią marki UGG. Modelka zdradziła, że została art directorem ostatniej sesji zdjęciowej i jest to początek nowej współpracy. Jej doświadczenie oraz wyczucie stylu i trendów, jakie panują obecnie w branży, mogą okazać się bardzo pomocne w budowaniu odświeżonego wizerunku marki.
Wydarzenie to zapowiada nowy rozdział w historii marki, która do tej pory niespecjalnie kojarzyła się z czymś ładnym i modnym. Współpraca z Chung jest jednocześnie kolejnym etapem zmian wizerunkowych. UGG już od jakiegoś czasu podejmuje bowiem kroki w pozyskiwaniu klientek bardziej zainteresowanych trendami, aniżeli klasyką. Dowodem na to była choćby obecność innej Brytyjki, Rossie Huntington-Whiteley, w kampaniach reklamowych oraz zapoczątkowana niedawna współpraca z idolką nastolatek – Hailey Baldwin.
Biorąc pod uwagę fakt, że wszystkie projekty Alexy cieszą się powodzeniem i uznaniem ze strony klientów, przepowiadamy marce UGG spory sukces. A jeśli chcecie poznać kulisy powstawania autorskiej marki odzieżowej Alexy Chung, która także niedługo ujrzy światło dzienne, koniecznie przeczytajcie ten tekst.