Wraz z początkiem 2017 roku nie tylko branża mody stawia przed nami nowe pytania lub rodzi nadzieję na uzyskanie odpowiedzi na wątpliwości nierozwiane w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Sporo może dziać się także w sferze beauty – na jakie marki i produkty czekamy najbardziej i czyje poczynania będziemy śledzić uważniej niż zwykle? Zobaczcie już teraz.
Czy Kylie Jenner poszerzy swoje urodowe imperium?
Zaczynała od zestawów matowych konturówek i pomadek, dziś jej marka – Kylie Cosmetics – ma już w swojej ofercie także palety cieni, cienie do powiek w kremie, eyelinery, metaliczne błyszczyki i limitowane kolekcje produktów. Kylie Jenner to nie tylko jedna z najpopularniejszych, ale z pewnością najbardziej przedsiębiorczych młodych gwiazd, która doskonale wie, jak zarabiać na swojej sławie i nieustannie pomnażać roczne dochody. Tym bardziej więc jesteśmy ciekawi, z jakim bilansem celebrytka zakończy 2017 rok i w jakim kierunku poprowadzi swoją markę w ciągu kolejnych kilkunastu miesięcy. Bo o to, że traktuje ją absolutnie poważnie, w ogóle się nie boimy. Kolejne kosmetyki od Pat McGrath
Jedna z najbardziej doświadczonych i rozchwytywanych kreatorek make-upu, nazwana kiedyś przez Annę Wintour „najbardziej wpływową makijażystką na świecie” nieustannie poszukuje nowych, kreatywnych wyzwań i nietuzinkowych rozwiązań. Jej działania poskutkowały powstaniem autorskiej marki produktów, z których pięć miało już swoją premierę. Z niecierpliwością czekamy, co w tym roku dołączy do kolekcji rozświetlaczy, złotego pigmentu i czerwonego brokatu, który zrobił furorę na wiosennym pokazie Versace. Co dalej z marką Bobbi Brown?
Nikt chyba nie spodziewał się decyzji, jaką w grudniu ogłosiła założycielka jednej z najpopularniejszych marek kosmetycznych na świecie. Bobbi Brown po 25 latach zdecydowała się zrezygnować z prowadzenia firmy, a jej stery powierzyć Peterowi Lichtentalowi, dotychczasowemu prezesowi marki Bumble & Bumble, również znajdującej się w portfolio koncernu Estee Lauder. Jesteśmy niezmiernie ciekawi nie tylko co to oznacza dla marki w kontekście biznesowym, ale przede wszystkim czy wpłynie na jej dotychczasową filozofię. Przypomnijmy - Bobbi zasłynęła w branży podejściem do makijażu mówiącym o tym, że kosmetyki mają jedynie podkreślać naturalny koloryt cery, a nie go kamuflować. Marki, na które czekamy
Co chwila jesteśmy świadkami pasjonujących, urodowych premier (w minionym roku powitaliśmy w Polsce m.in. markę Nars), cały czas istnieje jeszcze kilka marek, które z chęcią powitalibyśmy w rodzimych perfumeriach. Z przyjemnością wypróbowałybyśmy kultową pomadę do brwi od Anastasia Beverly Hills, kremowy rozświetlacz Kevyn Aucoin czy podkłady z kolekcji Charlotte Tilbury, na punkcie których oszalały gwiazdy. Więcej Anji Rubik w urodowych kampaniach YSL
Najpopularniejsza polska modelka była już wcześniej twarzą zapachów francuskiego domu mody (Parisienne i Paris je t’aime), teraz jednak jej kontrakt pokrywa znacznie szerszą współpracę. Oprócz bycia twarzą debiutanckiej kolekcji stworzonej dla YSL przez Anthony’ego Vaccarello, Rubik reklamuj także nowości z urodowego portfolio – nawilżający rozświetlacz „Top Secrets Instant Moisturize Glow” oraz serum „Forever Youth Liberator”. Każda kampania z udziałem pięknej Polki to uczta dla oczu, z niecierpliwością więc czekamy na kolejne! Trendy
W tym roku mamy zamiar otworzyć się na najciekawsze urodowe trendy i choć część z nich wypróbować na sobie. Już teraz wiemy, że w ciągu kolejnych kilku miesięcy królować będą naturalne makijaże (a nawet te udające jego brak), które obserwowaliśmy na przykład na pokazie Isabel Marant, przedziałki gładko zaczesane na bok, „mokra”, rozmazana czarna powieka i policzki zaróżowione… szminką.
Zaczynała od zestawów matowych konturówek i pomadek, dziś jej marka – Kylie Cosmetics – ma już w swojej ofercie także palety cieni, cienie do powiek w kremie, eyelinery, metaliczne błyszczyki i limitowane kolekcje produktów. Kylie Jenner to nie tylko jedna z najpopularniejszych, ale z pewnością najbardziej przedsiębiorczych młodych gwiazd, która doskonale wie, jak zarabiać na swojej sławie i nieustannie pomnażać roczne dochody. Tym bardziej więc jesteśmy ciekawi, z jakim bilansem celebrytka zakończy 2017 rok i w jakim kierunku poprowadzi swoją markę w ciągu kolejnych kilkunastu miesięcy. Bo o to, że traktuje ją absolutnie poważnie, w ogóle się nie boimy. Kolejne kosmetyki od Pat McGrath
Jedna z najbardziej doświadczonych i rozchwytywanych kreatorek make-upu, nazwana kiedyś przez Annę Wintour „najbardziej wpływową makijażystką na świecie” nieustannie poszukuje nowych, kreatywnych wyzwań i nietuzinkowych rozwiązań. Jej działania poskutkowały powstaniem autorskiej marki produktów, z których pięć miało już swoją premierę. Z niecierpliwością czekamy, co w tym roku dołączy do kolekcji rozświetlaczy, złotego pigmentu i czerwonego brokatu, który zrobił furorę na wiosennym pokazie Versace. Co dalej z marką Bobbi Brown?
Nikt chyba nie spodziewał się decyzji, jaką w grudniu ogłosiła założycielka jednej z najpopularniejszych marek kosmetycznych na świecie. Bobbi Brown po 25 latach zdecydowała się zrezygnować z prowadzenia firmy, a jej stery powierzyć Peterowi Lichtentalowi, dotychczasowemu prezesowi marki Bumble & Bumble, również znajdującej się w portfolio koncernu Estee Lauder. Jesteśmy niezmiernie ciekawi nie tylko co to oznacza dla marki w kontekście biznesowym, ale przede wszystkim czy wpłynie na jej dotychczasową filozofię. Przypomnijmy - Bobbi zasłynęła w branży podejściem do makijażu mówiącym o tym, że kosmetyki mają jedynie podkreślać naturalny koloryt cery, a nie go kamuflować. Marki, na które czekamy
Co chwila jesteśmy świadkami pasjonujących, urodowych premier (w minionym roku powitaliśmy w Polsce m.in. markę Nars), cały czas istnieje jeszcze kilka marek, które z chęcią powitalibyśmy w rodzimych perfumeriach. Z przyjemnością wypróbowałybyśmy kultową pomadę do brwi od Anastasia Beverly Hills, kremowy rozświetlacz Kevyn Aucoin czy podkłady z kolekcji Charlotte Tilbury, na punkcie których oszalały gwiazdy. Więcej Anji Rubik w urodowych kampaniach YSL
Najpopularniejsza polska modelka była już wcześniej twarzą zapachów francuskiego domu mody (Parisienne i Paris je t’aime), teraz jednak jej kontrakt pokrywa znacznie szerszą współpracę. Oprócz bycia twarzą debiutanckiej kolekcji stworzonej dla YSL przez Anthony’ego Vaccarello, Rubik reklamuj także nowości z urodowego portfolio – nawilżający rozświetlacz „Top Secrets Instant Moisturize Glow” oraz serum „Forever Youth Liberator”. Każda kampania z udziałem pięknej Polki to uczta dla oczu, z niecierpliwością więc czekamy na kolejne! Trendy
W tym roku mamy zamiar otworzyć się na najciekawsze urodowe trendy i choć część z nich wypróbować na sobie. Już teraz wiemy, że w ciągu kolejnych kilku miesięcy królować będą naturalne makijaże (a nawet te udające jego brak), które obserwowaliśmy na przykład na pokazie Isabel Marant, przedziałki gładko zaczesane na bok, „mokra”, rozmazana czarna powieka i policzki zaróżowione… szminką.