MODA

Czego możemy spodziewać się na pokazie Tommy'ego Hilfigera?

26.02.2019Marta Roszewska

Czego możemy spodziewać się na pokazie Tommy'ego Hilfigera?
Fot. materiały prasowe

W sobotę, 2 marca, w paryskim Théâtre des Champs-Elysées, odbędzie się wyjątkowy pokaz Tommy'ego Hilfigera. Wydarzenie będzie premierą kolekcji specjalnej współpracy TommyXZendaya. Czego możemy spodziewać się po nadchodzącym wydarzeniu?

Inspirowana stylem i charakterami kobiet amerykańskiej popkultury lat 70. kolekcja w pełni oddaje osobowość i optymizm Zednayi. Wieczór pokazu kolekcji będzie mocno nawiązywac do legendarnej bitwy projektantów w Wersalu w 1973 r., podczas którego amerykańscy projektanci starli się z francuskimi na kreacje na wybiegu. 

 „W tym sezonie łączymy amerykańskie dziedzictwo z optymizmem Zendayi. Zapowiada się, że z tej mieszanki powstanie niepowtarzalna modowa dyskoteka,” zapowiada Tommy Hilfiger. „Kolekcja TommyXZendaya powstała we współpracy z tą niesamowitą aktorką i wokalistką. Podczas pokazu w modelu See Now, Buy Now nawiążemy do stylu lat 70. i sile znaków zodiaku. Wieczór ten będzie świętem wszystkiego, co nas łączy: otwartości, różnorodności, optymizmu i pewności siebie”. 

Tommy kontynuuję politykę "See Now, Buy Now", dlatego projekty z nowej kolekcji będzie można zakupić już podczas pokazu, a to wszystko dzięki platformom sprzedażowym dostępnym w ponad 70 krajach. 

To nie koniec niespodzianek, które szykuje dla nas Hilfiger. W tym sezonie projektant połączył siły z aplikacją mobilną Unfold. Dzięki starannie zaprojektowanym szablonom i narzędziom, pozwala ona użytkownikom mediów społecznościowych opowiadać swoje historie w kreatywny i zabawny sposób. 27 lutego do aplikacji Unfold trafi 15 wyjątkowych szablonów TOMMY HILFIGER, które pozwolą fanom marki wzbogacić ich własne Stories. Finałem tej współpracy będzie relacja z pokazu TOMMYNOW autorstwa twórców Unfold – Alfonsa Coba i Andego McCune’a. Podczas wydarzenia przejmą oni Instagram Stories @TommyHilfiger, by na żywo relacjonować jego przebieg od kulis po pierwszy rząd. 

Relacja z wydarzenia #TOMMYNOW będzie dostępna na profilach społecznościowych marki na portalach Instagram, Twitter i Facebook, a także online na tommy.com. Fani natomiast mogą podzielić się wrażeniami na temat pokazu w kanałach społecznościowych za pomocą profili @TommyHilfiger i znacznika #TommyHilfiger.

Czytaj dalej