Słodycze wzmagają apetyt, a Prada najwyraźniej chce więcej – ma plany otwarcia kolejnych sklepów w Hong Kongu, na Bliskim Wschodzie – w Dubaju lub Katarze, a także w Japonii. Za wystrój sklepów odpowiada Roberto Baciocchi, który wybrał marmur w kolorze morskiej zieleni, drewno w kolorze wiśni oraz złote zdobienia. Muccia Prada współpracowała z nim na każdym etapie projektowania i identyfikacji wizualnej kawiarni, począwszy od materiałów wykończeniowych, aż po torebki i papier do pakowania. Elegancką zastawę stołową zapewniła firma Rosenthal.
Angelo Marchesi, wnuk założyciela słynnej cukierni, a obecnie dyrektor zarządzający firmy Marchesi, przyznaje, że jest dumy mogąc widzieć rodzinne nazwisko pod tak prestiżowym adresem jakim jest ulica Via Montenapoleone.
Odwiedzający mogą liczyć na świeże wypieki prosto z kuchni, która serwuje smakołyki od 7.30 rano do 9 wieczorem, 7 dni w tygodniu. Teraz nie tylko zakupy, ale także degustacja smakołyków, będą obowiązkowym punktem podczas wizyty w Mediolanie.