MODA

Córka twórców A.P.C wystąpiła w najnowszej kampanii reklamowej marki dodając nastoletniego ducha

20.06.2023 Katarzyna Tilda Frąckowiak

Córka twórców A.P.C wystąpiła w najnowszej kampanii reklamowej marki dodając nastoletniego ducha
APC przedstawiła „Interaction 19”, wspólny projekt z udziałem Lily Touitou, córki Jean i Judith Touitou, założycieli marki. Ta wyjątkowa kolekcja ukazuje artystyczną ekspresję i odrębną osobowość Lily poprzez szereg elementów ubioru, które odzwierciedlają jej indywidualny styl.

Asortyment „Interaction 19” obejmuje różnorodny wybór odzieży i akcesoriów, takich jak t-shirt z marszczonymi detalami, wielowarstwowa mini sukienka, koronkowe legginsy, ocieplacze na ręce, kwieciste torby na zakupy, swetry rozpinane, dżinsowe spodnie z początku XXI wieku, sandały na koturnie oraz szalik, spódnicę i koszulę z motywem paisley. Paleta kolorów opiera się na minimalnych odcieniach bieli, czerni i brązu z subtelnymi nutami różu.

Lily w pełni skorzystała z możliwości wkroczenia w inną rolę i ukształtowania swojej wizji kolekcji. Wspierana ilustracjami i tablicą nastrojów, odważnie prezentowała swoją osobowość. Ta współpraca nie była zwykłą imitacją, ale autentycznym wyrazem indywidualności Lily. 

Kampania, uchwycona przez Brigitte Lacombe, została nakręcona we własnej sypialni Lily. Kolekcję Interaction 19 można już kupić na stronie internetowej A.P.C. w cenach od 40 do 380 GBP (około 50 do 476 USD).