MODA

Córka Madonny twarzą nowej kampanii BIMBA Y LOLA

08.11.2021 Fashion Post

Córka Madonny twarzą nowej kampanii BIMBA Y LOLA

Pierwsze sklepy hiszpańskiej marki BIMBA Y LOLA otwierają się w Warszawie jeszcze w listopadzie, ale już teraz marka dostarcza wielu wrażeń! Twarzą najnowszej kampanii FW21 została bowiem córka Madonny, Lourdes Leon, a znana na całym świecie makijażystka Isamaya Ffrench jest Dyrektor Kreatywną #thisisTECHNONATURE. Sam wybór córki Królowej Popu wydaje się nie przypadkowy, bo wśród bliskich mówi się na nią właśnie Lola. 

BIMBA Y LOLA – sen i technologia

Najnowsza kampanii marki BIMBA Y LOLA #thisisTECHNONATURE to wizualna opowieść łącząca senną przestrzeń cyfrową z rzeczywistością. Lourdes Leon, główna bohaterka,  rozpoczyna przygodę w krainie czarów, pełną niespotykanych elementów realnych i cyfrowych.  Stworzony przez artystę Carlosa Saeza film osadzony jest w wirtualnej, magicznej atmosferze. Szalona, promienna i olśniewająca – to kraina wypełniona florą i fauną z innego świata, inspirowaną kolekcją FW21: Torby LB z kolorowego sztucznego futra lub pikowanej skóry, ubrania z odważnymi nadrukami, w tym parki, sukienki i rajstopy, świecący w ciemności t-shirt oraz maxi chokery, bransoletki z łańcuszków i pierścionki. Kampania podkreśla dziecięcą ciekawość BIMBA Y LOLA, miłość do cudów i pasję do podejmowania ryzyka. Odzwierciedla również tożsamość marki jako kreatywnego kolektywu, którego celem jest współpraca z wszechstronnymi artystami z całego świata.

 

#thisisTECHNONATURE – o kolekcji

Najnowsza kolekcja #thisisTECHNONATURE marki BIMBA Y LOLA to powrót do korzeni i kwintesencji istnienia, ale zawsze z technologią pod ręką. Łącząc się z naturą, nie zapominają o mieście i jego udogodnieniach. Ta nierówna, pozornie sprzeczna mieszanka jest punktem wyjścia #thisisTECHNONATURE, kolekcji jesień-zima 2021/2022 marki BIMBA Y LOLA. Podróż #thisisTECHNONATURE to eksploracja otoczenia – od naturalnego środowiska na farmie do rave’u – i podzielona jest na trzy różne momenty:

1. Farma: kosmopolityczny styl życia uległ rozkładowi. Nie liczą się już drapacze chmur i bezosobowe miasta, a jedynie zwierzęta wiejskie i hodowlane pojawiające się na niektórych nadrukach. Kolekcja składa się z różnorodnej mieszanki tkanin i materiałów, takich jak moher, wełna, dzianina, wiskoza czy aksamit. Kobiece sukienki i bluzki z nadrukami łączą się z dzianinowymi swetrami oversize, technicznymi trenczami i nylonowymi parkami. Całość uzupełniają kozaki za kolano, kolorowe torby ze sztucznego futra i szaliki w stylu bandany.

2. Poszukiwanie: po przyjeździe z miasta na wieś panuje ciekawość odkrywania otoczenia. Wykorzystane w kolekcji nadruki camo nawiązują do naturalnej kolorystyki lasów i ubarwień ochronnych zwierząt, dzięki czemu nie zaburzają spokoju otoczenia. Printy zreinterpretowano dzięki nieoczekiwanym akcentom lub odtworzono tak, aby pozostawały niezauważone wśród fauny i flory.

3. The rave: bez barów, klubów i lokali rozrywkowych, ale z pragnieniem delektowania się wolnością i całkowitego odpuszczenia. Energetyczny styl lat 80-tych przejmuje władzę. Jaskrawe kolory, denim, nieoczekiwane kombinacje i niestandardowe ubrania są ostatecznym wyrazem własnego ja. Kolekcja składa się z plemiennych i lamparcich nadruków, dopasowanych topów z siatki, butów na platformie, toreb fluo, chokerów i akcesoriów z ćwiekami oraz innych akcesoriów maxi z naturalnymi motywami, takimi jak niedźwiedzie, kwiaty i grzyby.