MODA

Compton Cowboys w sportowej kampanii CCC

22.03.2022 Fashion Post

Compton Cowboys w sportowej kampanii CCC

Najnowsza kolekcja CCC na sezon wiosna-lato 2022 to kompilacja sportowych marek. Gwiazdami sesji zostali Randy i Stone z grupy Campton Cowboys, którzy działają na rzecz społeczności w kalifornijskim Campton, szerząc kulturę jeździecką i jazdę konną. 

Nowa kampania CCC

Compton Cowboys to grupa znajomych z dzieciństwa, która wykorzystuje kulturę jeździecką, aby zwalczać negatywne stereotypy na temat społeczności etnicznych kalifornijskiego Compton, zachowując jednocześnie swoje tradycyjne dziedzictwo.

– Jesteśmy tu, gdzie jesteśmy, dzięki koniom – mówi dziś jej bratanek Hook. – Zmieniamy życie dzieciaków, pokazując im, jak fajnie być zaangażowanym w życie lokalnej społeczności. Wiele osób nie dostało takiej szansy, jak my. Z ulic Compton trafili do więzienia, uzależnili się od narkotyków albo już nie żyją. Żeby uzdrowić naszą społeczność, uczymy kolejne pokolenie jeździectwa, żeby nasze dzieciaki wyrosły na porządnych ludzi – tłumaczy Hook, sam ojciec dwóch synów. Konie, na których jeżdżą Compton Cowboys, są najczęściej wykupywane z aukcji, gdzie byłyby sprzedane na rzeź. – Ratując konie, opiekując się nimi i dając im nowe życie, kowboje zyskują cel w życiu, dając nadzieję całej społeczności – opowiada jeden z kowbojów.

W Compton Cowboys działają Randy Savvy, współzałożyciel ruchu i muzyk znany z utworu „Colorblind”, oraz Stona Mane, którzy wystąpili w kampanii marek sportowych dostępnych w CCC. Obok nich pojawili się artyści, aktywiści i pasjonaci. Casting obejmuje modelkę, kaskaderkę i trenerkę Mię Rae, która tak, jak chłopaki z Compton, kocha konie, deskorolkarza Caleba, poetę i surfera Dylana, Jackie, która kolekcjonuje ubrania vintage, oraz artystkę Izzy.

W ofercie CCC znajdziemy takie marki jak: Adidas, Puma, Reebok, Vans, Converse, Champion oraz Fila i Asics – nowe marki w portfolio CCC.  W kolekcji Champion, którą pokochała generacja Z, dominują modele z logo: bluzy, t-shirty, plecaki i nerki. Reebook i Puma także czerpią z oldschoolowego designu, nadrukowując na dresowe ubrania wyraziste logotypy. Przebojem Fila są  masywne, białe sneakersy na traperowej podeszwie, a w ofercie Asics znajdziemy modele, które z powodzeniem sprawdzą się jako dodatek do codziennej stylizacji, ale także profesjonalne buty do biegania. 

Kolekcje wiodących marek sportowych na sezon wiosna-lato 2022 są już dostępne w sklepach CCC, na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej. 

Zdjęcia: Harrison Boyce; Modele: Randy Savv, Stone Mane, Mia Rae, Caleb, Dylan, Eniola Abioro, Izzy, Jackie; Stylistka: Ewelina Gralak; Scenografia: Rebekka Fellah; Makijaż: Wilson; Włosy: Łukasz Pycior; Marketing Director: Katarzyna Krawczyk / CCC; Art Director: Maria Mastalerz / CCC; Produkcja: Bartosz Majkowski / CCC; Dom produkcyjny: Warsaw Creatives