MODA

Comme des Garçons zaprojektowało własne emoji

24.11.2016 Paulina Kosim

Comme des Garçons zaprojektowało własne emoji

Symbol PLAY Comme des Garçons, czyli serduszko z oczami, jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych na świecie. My tym bardziej się z tego cieszymy, bo jego autorem jest Polak – Filip Pągowski. I to właśnie ta ilustracja została głównym bohaterem emotikonek marki. Podobnie jak w przypadku klasycznych emoji, serduszko pojawi się w wielu wersjach. Będzie pokazywać różne emocje czy aktywności, a nawet świąteczny klimat. W związku z tym, że nowość od Comme des Garçons swoją premierę na AppStorze miała kilka dni temu, cały zestaw został nazwany „Holiday emoji”. I tak pojawi się serduszko w czapce Świętego Mikołaja, czy z halloweenową dynią.

Emotikonki możemy kupić za 0,99 euro, a aplikację można połączyć również z facebookowym messengerem, więc nasze prywatne rozmowy będą miały prawdziwie modowy akcent. Lubimy!

Przeczytajcie także

Rei Kawakubo i Comme des Garçons motywem przewodnim Gali MET 2017

Najpopularniejszym słowem roku… nie jest słowo