Jillian Dempsey, makijażystka, która na co dzień sprawia, że Jennifer Lawrence, Kirsten Dunst czy Anne Hathaway wglądają olśniewająco na czerwonym dywanie, tym razem debiutuje w roli producentki kosmetyków. Linia jak do tej pory, prezentuje się dość skromnie -na razie na stronie internetowej Jillian można kupić jednie wodoodporną kredkę do oczu reklamowaną przez Kristen Stewart i cienie w kremie w pięciu kolorach.
Wydaje nam się, że sam fakt powstania kolekcji do makijażu firmowanej przez znaną makijażystkę nie jest zbyt oryginalny. Robiły to już wcześniej Bobbi Brown, Laura Mercier i wiele innych wizażystek. Jednak sposób, w jaki reklamuje swoje produkty Jillian jest naprawdę wyjątkowy i jednocześnie niezbyt kosztowny. Makijażystka niedawno wrzuciła na swój Instagram filmik z instrukcją aplikacji cienia w kremie. Tego rodzaju tutoriali jest tysiące, ale w żadnym z nich nie występuje Patrick Dempsey, prywatnie mąż makijażystki.
Na powieki najprzystojniejszego aktora „Chirurgów” i jednego z ukochanych głównej bohaterki filmu „Bridget Jones’s Baby” (premiera wkrótce), makijażystka nakłada swój najnowszy produkt. Filmik od razu stał się najczęściej komentowanym i oglądanym tutorialem na jej koncie, co w sumie nas nie dziwi bo ciężko jest oprzeć się tym niebieskim oczom, prawda? Ciekawe, czy pozostałe makijżystki/producentki kosmetyków podchwycą ten pomysł i do promowania swoich produktów zaczną angażować swoich partnerów. Jeśli wyglądają tak jak Patrick, zdecydowanie nie mamy nic przeciwko!