Z okazji inauguracji rebrandingu warszawskie centrum handlowe Westfield Arkadia ogłosiło listę atrakcji, które będą towarzyszyć temu wydarzeniu – wśród najjaśniejszych punktów jest koncert megapopularnej brytyjskiej grupy Clean Bandit, znanej chociażby z hitów nagranych z Zarą Larsson czy Demi Lovato.
Ale uwaga – dostępna będzie ograniczona pula biletów na te wyjątkowe wydarzenia. Skorzystaj z szansy na zdobycie biletu i odwiedź stronę http://westfield-arkadia.goingapp.pl. Każdemu koncertowi będą towarzyszyć spotkania z idolami (zapisy również na http://westfield-arkadia.goingapp.pl).
Westfield Arkadia w Warszawie to największe centrum handlowe w Polsce, które gości blisko 20 milionów odwiedzających rocznie. Na 118 tysiącach metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się około 260 lokali. Ale oprócz zwykłej działalności centrum handlowego istotną zaletą centrum Westfield Arkadia są spektakularne, cieszące się dużą popularnością wydarzenia specjalne o zróżnicowanej tematyce. Nie brakuje też koncertów popularnych polskich i zagranicznych wykonawców. Właśnie ogłaszono serię bezpłatnych koncertów najsłynniejszych gwiazd w dziesięciu centrach firmy Westfield w Europie kontynentalnej. Wrześniowe wydarzenia uświetnią inaugurację marki Westfield – jedynej marki centrów handlowych o globalnym zasięgu.
Jakie dodatkowe atrakcje czekają na gości Westfield Arkadia?
Od środy 25 września do niedzieli 29 września na wszystkich gości centrum będzie czekać moc atrakcyjnych niespodzianek i jednocześnie kilkadziesiąt specjalnych, przygotowanych na te dni, rabatów i zniżek w wielu sklepach i lokalach.
W Westfield Arkadia stanie wyjątkowa ścianka do zdjęć 360°. W czwartek i piątek między 12:00 a 20:00, a w sobotę od 10:00 do 20:00, klienci centrum będą mogli wzbić się w powietrze i uwiecznić to dzięki systemowi składającemu się z 48 aparatów fotograficznych. Z wykonanych jednocześnie 48 ujęć powstanie krótki filmik dający efekt zamrożenia obrazu. Każdy uczestnik zabawy będzie mógł od razu przesłać sobie materiał na swój adres e-mail.
Również w czwartek rozpocznie się bardzo atrakcyjna akcja zakupowa. W Westfield Arkadia pojawi się tajemniczy asystent zakupowy, który będzie chciał zapłacić za produkty wybrane przez klientów. Zaplanowana dzienna pula opłaconych rachunków to aż 10 000 złotych. Akcja potrwa do soboty.
Finałem czterodniowych atrakcji będzie wspólny niedzielny lunch dla stu osób, zaplanowany na godz. 13:00. W specjalnie zaaranżowanej strefie w holu głównym Westfield Arkadia stanie pokaźnych rozmiarów stół, przy którym zasiądzie aż stu klientów. W menu znajdą się potrawy przygotowane przez Grzegorza Łapanowskiego, ambasadora strefy Grand Kitchen centrum. Pyszne jedzenie, serwowane przez kelnerów, będzie utrzymane w duchu nowatorskich trendów i wspólnego spędzania czasu. Ponieważ liczba miejsc jest ograniczona, zapisy obowiązują będą od piątku 13 września na zasadach ujętych pod linkiem.
Więcej informacji na stronie: www.arkadia.com.pl.