MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
Christy Turlington w najnowszej kampanii H&M Conscious
14.02.2018 Katarzyna Błażuk
Tym razem, kolekcja Conscious to inspiracje twórczymi domami XIX-wiecznych szwedzkich artystów Karin i Carla Larssona. Niezwykłe aranżacje wnętrz, obrazy i gobeliny, obecne w pomieszczeniach zainspirowały projektantów H&M do stworzenia wyjątkowej kolekcji. Dodatkowo, w kolekcji zobaczymy nowe tkaniny – econyl, włókno nylonowe w 100% odzyskane z sieci rybackich oraz odpadów nylonowych, oraz srebro z recyklingu.
Za zdjęcia w kampania reklamowej Cnscious Exclusive 2018 był odpowiedzialny fotograf mody Mikael Jansson. Gwiazdą sesji wizerunkowej została z kolei sama Christy Turlington Burns, ikona modelingu i założycielka organizacji zdrowia Every Mother Counts. „Bardzo wiele nauczyłam się o zrównoważonych materiałach i o tym, jak daleko udało się dotrzeć w kategoriach sustainability z kolekcją H&M Conscious Exclusive. Kolekcja jest kobieca i elegancka „, powiedziała o kolekcji. Trudno się z nią nie zgodzić!