MODA

Charlie Smith dołącza do Nothing jako Dyrektor ds. Marki

02.12.2025 FASHIONPOST

Charlie Smith dołącza do Nothing jako Dyrektor ds. Marki

Londyn, Wielka Brytania – Nothing ogłosiło dziś, że Charlie Smith, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji w Loewe, dołącza do firmy jako Dyrektor ds. Marki (Chief Brand Officer). Charlie Smith wejdzie w skład zarządu Nothing i będzie nadzorował wszystkie globalne działania związane z marką, wizerunkiem, marketingiem, komunikacją i projektowaniem sklepów, podlegając współzałożycielowi i CEO, Carlowi Pei.

Charlie doskonale łączył luksus, kreatywność i technologię, dzięki czemu Loewe stało się jedną z najważniejszych kulturowo marek dla globalnej Generacji Z” – stwierdził Carl Pei. „Chcemy stworzyć najbardziej lubianą firmę technologiczną dla nowej generacji. Żadna inna osoba nie jest lepiej przygotowana niż Charlie, by wesprzeć Nothing w redefiniowaniu możliwości technologii konsumenckiej.

Charlie Smith prowadził Loewe przez okres wyjątkowego wzrostu i ugruntował pozycję firmy jako pioniera w nowoczesnym marketingu. Pod jego kierownictwem, Loewe zostało uznane przez Lyst za najgorętszą markę w II kwartale 2023 i 2024 roku oraz w I kwartale 2025 roku. Nadzorował innowacyjne współprace ze Studio Ghibli, On Running i japońskim duetem ceramicznym Suna Fujita, opracował strategię Loewe na TikToku, która stała się viralem, oraz zorganizował głośne partnerstwa, obejmujące stylizowanie Rihanny na Super Bowl i Beyoncé podczas jej światowej trasy koncertowej, a także kampanie z udziałem Dame Maggie Smith, Sir Anthony’ego Hopkinsa i Daniela Craiga. Charlie Smith został także wymieniony na liście najbardziej przedsiębiorczych i najbardziej wpływowych dyrektorów marketingu (CMO) na świecie magazynu Forbes w 2025 roku.

„Przez ostatnie 7 lat miałem zaszczyt pracować z Jonathanem Andersonem, Pascale Lepoivre i fantastycznym zespołem w Loewe” – powiedział Charlie Smith. „Wielka nowa era rozpoczęła się pod rządami Jacka i Lazaro, i choć mój rozdział się kończy, marka będzie nadal się rozwijać. Nie mogę się doczekać, by dołączyć do Nothing i kolejnego wizjonera, Carla Pei. Z niecierpliwością oczekuję na współpracę z nim, by kwestionować status quo i ustanawiać jaśniejszą przyszłość dla technologii. Cieszy mnie ten skok z jednej szybko rosnącej, kreatywnej firmy do kolejnej. Z niecierpliwością czekam na możliwość zastosowania wiedzy zdobytej w branży luksusowej w świecie technologii konsumenckiej. Wizja Nothing jest mi bliska – technologia powinna być ekscytująca, powinna rezonować z kulturą i umożliwiać nam lepsze życie, zamiast nas od niego odciągać.

Charlie Smith rozpocznie pracę w Nothing w styczniu.