MODA
Chanel, Hermes i Louis Vuitton są the hottest bags w 2022 roku
31.10.2022 Katarzyna Tilda Frąckowiak
Chanel, Hermès i Louis Vuitton to jedne z najgorętszych marek 2022 roku w kategorii luksusowych torebek.
Rebag zaprezentował trzecią edycję swojego corocznego raportu Clair, który wykorzystuje kompleksowy indeks oceny luksusu dla odsprzedaży do analizy trendów w modzie i handlu detalicznym. Niektóre z głównych zaobserwowanych trendów to ciągłe zainteresowanie konsumentów tradycyjnymi markami luksusowych toreb.
Według raportu Hermès, Louis Vuitton i Chanel to najgorętsze marki w modzie przez drugi rok z rzędu. Wszystko to dzięki ich kontroli nad cenami i zapasami. Torby Hermès zachowały średnio 103% swojej wartości detalicznej w ciągu ostatniego roku, Louis Vuitton – 92%, podczas gdy Chanel odnotował 12% wzrost z 75% do 87% średniego utrzymania wartości.
Oprócz trzech znanych marek, wyróżniające się marki w Raporcie Clair obejmują Telfar, który stał się celem dla Gen Z ze względu na swoją ekskluzywność i współczesną cenę. Najchętniej kupowane modele to wariacje kultowego Shopping Tote, zwłaszcza z kolaboracji UGG i Moose Knuckles. Inne wschodzące marki roku to Gucci, Bottega Veneta, Prada i Fendi.