W najnowszej kampanii CCC i Adidas „Classic vibes” udział wzięła czwórka inspirujących twórców i przedstawicieli Gen-Z. Wśród nich znaleźli się piosenkarz Artur Sikorski, fotografka Kasia Mikołowicz, tancerz Alex Kwiatkowski oraz artystka Faustyna Maciejczuk.
CCC x Adidas
Do najnowszej kampanii „Classic vibes” CCC zaprosiło czworo przedstawicieli Gen-Z. Jej twarzami zostali: artystka Faustyna Maciejczuk, piosenkarz Artur Sikorski, fotografka Kasia Miłowicz i tancerz Alex Kwiatkowski. Inspirujący twórcy i miłośnicy streetstyle’u, stawiają na klasykę w aktualnym wydaniu. Ich modowym wyborem zostały trzy paski na obuwiu, ubraniach i dodatkach. Młode pokolenie odkrywa kultowe modele adidas na nowo, by na ich bazie stworzyć stylizacje we własnym oryginalnym stylu.
Kasia Mikołowicz (DSCLL) to fotografka i influencerka, w której portfolio znajdziemy portrety najpopularniejszych raperów w Polsce. Miłośniczka fotografii analogowej, ceni sobie klasykę w nowym wydaniu, zarówno w twórczości jak i modzie.
Artystka muzyczna Faustyna Maciejczuk, to jeden z najbardziej wyjątkowych głosów Gen-Z, która swoją autorską twórczość łączy z wykształceniem muzykolożki. Ceniona za oryginalny styl, uwielbia łączyć niecodzienne elementy z ponadczasowymi dodatkami.
Piosenkarz Artur Sikorski swoje dotychczasowe klasyczne wykształcenie połączył z aktualnymi trendami w muzyce, tworząc popularne kawałki w nurcie hip-hopu i popu. Miks scenicznych doświadczeń doskonale odzwierciedla w swoich stylizacjach w klimacie streetwear.
Z kolei Alex Kwiatkowski przenosi taniec w zupełnie nowy wymiar, dzieląc się umiejętnościami street dance w sieci. Na co dzień ceni sobie wygodę, a klasyczne obuwie i odzież adidas idealnie wpisują się w jego wizerunek.
Najnowsza kolekcja adidas dostępna w asortymencie CCC, to hołd dla prostoty i klasyki
w najlepszym wydaniu. Proste formy są dostępne w uniwersalnej kolorystyce czerni i bieli. Sportowy styl połączony z minimalistycznym wzornictwem to idealne rozwiązanie na nadchodzącą wiosnę. Kolekcję sportowych snekaersów uzupełnia odzież i dodatki w klasycznym wydaniu. W najnowszej kolekcji CCC x adidas upolujesz minimalistyczne bluzy z logo oraz proste i funkcjonalne torby w wydaniu XS i XL.
Gwiazdy młodego pokolenia zostały uchwycone w obiektywie Gosi Turczyńskiej. Za stylizacje w miejskim stylu odpowiada Michał Kuś.
Produkty adidas dostępne są w salonach stacjonarnych CCC, w aplikacji mobilnej oraz na ccc.eu.
Materiał sponsorowany