Hasztag #mycalvins jest jednym z najpopularniejszych i najczęściej używanych modowych znaczników na Instagramie. Okazuje się jednak, że pomimo tego nadal istnieją niezagospodarowane obszary jego wykorzystania, które docelowo mogą przełożyć się na naprawdę spory marketingowy sukces. Calvin Klein sukcesywnie więc podąża tym tropem po raz kolejny skierowując swoją reklamę do millenialsów i korzystając z digitalowych dobrodziejstw mediów społecznościowych.
Obsadę kampanii, której krótkie zapowiedzi w postaci filmików i gifów pojawiały się już wcześniej na instagramowym profilu marki, otwiera nie kto inny jak Kendall Jenner i Justin Bieber. Na pozostałych fotografiach autorstwa Tyrone’a Lebon, możemy podziwiać między innymi powracającą do modelingu po dłuższej przerwie Abbey Lee Kershaw, Saskię de Braauw oraz artystów takich jak FKA Twigs czy Kendrick Lamar.
„Kampania ta jest odzwierciedleniem tego, jak nieustannie zmienia się kultura. Prezentujemy zróżnicowane grono prowokatorów, unikalny zbiór artystów, którzy ożywiają i nakręcają kulturalną dyskusję”, mówi szefowa marketingu amerykańskiej marki, Melisa Goldie.
Ważnym punktem wiosenno-letniej kampanii są jednak nie tylko zdjęcia, ale hasła, które im towarzyszą. I tak, Kendall Jenner zdradza między innymi, że „pozuje w swoich calvinach”, Abbey Lee Kershaw „czuje się wolna” i „hipnotyzuje”, a FKA Twigs dzięki nim „wyraża siebie”.
A wy co robicie w waszych „calvinach”?