brak kategorii

Być jak legenda

24.02.2015 Redakcja Fashion Magazine

Być jak legenda

Świat mody i urody zdaje się otwierać na modelki w wieku innym niż nastoletni – pisaliśmy już o udziale Helen Mirren w reklamie L’Oréal Paris i o 70-latkach w wiosenno-letnich kampaniach. Debbie Harry i Iggy’ego Popa można by na luzie przyporządkować do tej tendencji i zamknąć temat, gdyby nie to, że mowa o parze przyjaciół, którzy zrewolucjonizowali muzykę w latach 70. „Iggy zafundował nam pierwszą prawdziwą trasę koncertową, to było niesamowite doświadczenie. (…) A warto pamiętać, że tamtych czasach rywalizujące ze sobą zespoły były dla siebie naprawdę okropne”, wspomina Harry w wypowiedzi przytoczonej przez brytyjskiego „Vogue’a”. Praca na planie kampanii Paco Rabanne była więc okazją do sentymentalnego spotkania po latach.

Damska wersja zapachu Black XS Be A Legend opiera się na oudzie – supermodnej nucie rodem z Bliskiego Wschodu – i wanilii. Wersja promowana przez Iggy’ego Popa to z kolei seksowne połączenie cytrusowych, miodowych i cynamonowych akordów.