Marka Aquazzura została założona w 2011 roku przez projektanta kolumbijskiego pochodzenia – Edgardo Osorio. Dziś – dostępna w 45 krajach stała się synonimem nowoczesności i ponadczasowości.
Kolekcja wiosna-lato 2015 zatytułowana „Pop Jungle” to podróż kobiety Aquazzura dookoła świata z muzą wielkiego dizajnera Yvesa Saint Laurenta, Loulou de la Falaise. W tej podróży towarzyszy jej również muzyka znanego artysty – Pharella Williamsa stąd w nazwie kolekcji przedrostek „pop”. Kolekcja została zainspirowana sztuką, wspaniałymi wspomnieniami z wypraw oraz współczesną zmysłowością. Każdy model inspirowany jest innym wspomnieniem – indyjskim wschodem słońca, kolorami Marakeszu, ulubioną sukienką Loulou de la Falaise z kolekcji Yvesa Saint Laurenta, utworem Robina Thicke i Pharella Willimasa „Blurred Lines”.
Kolekcja będzie dostępna już niebawem tylko w butikach marki La Mania, a ceny zmysłowych szpilek będą wahać się od 1590 do 2490 zł.