FASHION WEEK, MODA

Burberry – wiosna-lato 2020: uratować kratę

17.09.2019 Wojciech Szczot

Burberry – wiosna-lato 2020: uratować kratę
Fot. Imaxtree

Informacja o objęciu kierownictwa w marce Burberry przez Ricardo Tisci okazała się być szokująca dla wszystkich fanów brytyjskiej marki. W końcu Burberry słynące raczej z klasycznych form, zamiłowania do elegancji i kojarzone z Rodziną Królewską nijak się ma do postępowych wizji włoskiego projektanta. To on nadał Givenchy charakteru i nowego kształtu. Wygląda jednak na to, że Burberry prosiło się o zmiany, a Tisci był jedyną osobą, która tej rewolucji mogła dokonać. Potrzebne było zamiłowanie Tisci'ego do nowoczesnych tkanin i jego instynkt do trendów, by z Burberry uczynić najbardziej seksowną markę sezonu, docierającą do różnorodnych odbiorców, również tych młodszych, na każdym miejscu na świecie.

„Wiesz, to wielka praca. Kiedy objąłem stanowisko dyrektora kreatywnego Burberry, do projektów podszedłem nieśmiało. Teraz zaczynam czuć się bardziej komfortowo, tym bardziej zaczynam rozumieć inny Londyn" – powiedział po występie. „Trencze i płaszcze będą wiecznymi ikonami domu, ale społeczeństwo się zmieniło, świat się zmienia, a teraz ludzie chcą nosić różne rzeczy – i nie ma znaczenia, z którego kraju pochodzisz. Globalizacja stylu to dla mnie teraz priorytet.”

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Burberry (@burberry)