Carrera, czyli marka okularów, która na rynku istnieje już od 1956 roku, od początku wyznacza trendy i wyróżnia się niezwykłym wzornictwem oraz jakością. Teraz do grona jej ambasadorów dołączyli muzycy bracia Kacperczyk i stali się również częścią kampanii #DRIVEYOURSTORY.
Bracia Kacperczyk ambasadorami okularów Carrera
Bracia Kacperczyk to wyjątkowy duet muzyczny charakteryzujący się oryginalnym brzmieniem i ciekawym stylem. Wszystkie te wartości są również obecne od dekad w marce Carrera, więc ich wybór na Ambasadorów jest oczywisty. Maciek i Paweł Kacperczyk to młodzi indywidualiści, którzy pozostają wierni sobie i nie podążają za innymi. Ich styl, prosty, ale i zniuansowany, również idealnie wpisuje się w wizję marki Carrera i jej najnowszej kampanii #DriveYourStory. Duet muzycznie tworzy brzmienia, które są świeże i innowacyjne na polskim rynku muzycznym. Odwaga w wyrażaniu siebie i niezależny charakter są odzwierciedleniem DNA marki Carrera.
„Uważamy, że w dzisiejszych czasach twórczość sama się nie obroni. Liczą się również osoby, które za nią stoją, ich wygląd, poglądy, sposób wypowiedzi. Okulary to bardzo wdzięczne akcesoria. W modelach marki Carrera czujemy się świetnie, dlatego zdecydowaliśmy się na tę współpracę”, powiedzieli bracia Kacperczyk.
Bracia Kacperczyk zostali częścią globalnej kampanii Carrera #DRIVEYOURSTORY, która jest ucieleśnieniem etosu marki: usiąść za sterami własnej historii i żyć według własnych zasad.