Matthieu Blazy, dyrektor kreatywny Bottega Veneta nawiązał współpracę z kultową nowojorską księgarnią The Strand, aby stworzyć limitowaną edycję toreb na zakupy.
Ta współpraca to hołd dla ulubionej księgarni Matthieu Blazy. W tej niezwykłej kolaboracji znajdziemy trzy modele toreb na zakupy oraz książki, które poleca sam dyrektor kreatywny Bottega Veneta.
Charakterystyczna dla amerykańskiej księgarni torba na zakupy została wykonana ze skóry ze splotu Intrecciato, który często możemy dostrzec na projektach Bottega Veneta. Z przodu widnieje wytłoczone czerwone logo The Strand. Towarzyszący torebkom wybór książek obejmuje sztukę, fotografię, modę i architekturę. Specjalna witryna zostanie wystawiona w The Strand w East Village oraz w butiku domu mody, w SoHo.
Chcąc uczcić tę niezwykłą współpracę, duet Bottega Venet i The Strand zamówił również kreskówki promujące kolekcję w The New Yorker.