URODA

BOSS Bottled Elixir – nowy zapach z okazji 25 urodzin

12.12.2023 FASHIONPOST

BOSS Bottled Elixir – nowy zapach z okazji 25 urodzin

W 2023 roku przypada 25. rocznica powstania zapachu ikony: oryginalnej wody toaletowej BOSS Bottled. Co cztery sekundy na całym świecie ktoś kupuje jeden flakon tego zapachu, dlatego BOSS Bottled stanowi nieodzowny element męskiego rytuału pielęgnacyjnego. Ten kultowy, ponadczasowy zapach oddaje hołd wrodzonemu wyrafinowaniu.

Aby uczcić tę okazję w iście spektakularnym stylu, marka BOSS Fragrances zaprezentowała legendarny zapach w nowej odsłonie BOSS Bottled Elixir. Ponownie pokazuje jego wielbicielom, co jest aktualnie ikoną nowoczesnego zapachu. Ten ze wszech miar trwały zapach otwiera się orzeźwiającymi, niesamowicie długo wyczuwalnymi nutami głowy: rześkiego jabłka i energetyzujących, świeżo obranych cytrusów. Kompozycję doskonale równoważą przyprawy korzenne, gdy zapach rozgrzewa się na skórze; następnie wyłaniają się aksamitnie gładkie, drzewne nuty głębi. Ten zapach jest gotów towarzyszyć mężczyźnie nie tylko przez cały dzień, lecz także przez całe dekady.

Nowy zapach jest dziełem legendarnej mistrzyni perfumiarstwa Annick Menardo, twórczyni oryginalnego zapachu BOSS Bottled, która współpracowała ściśle z Suzy le Helley. BOSS Bottled Elixir celebruje ponowne odkrycie nowoczesnego klasyka.

Szklany flakon BOSS Bottled podkreśla przesłanie tego nowego rozdziału: czarny lakier ustępuje miejsca lśniącym promieniom w środku, aby odzwierciedlić koncepcję mężczyzny odnajdującego swoje wewnętrzne światło. Błyszczące ceramiczne wykończenie i szczotkowany złoty korek dodatkowo podkreślają elegancję nowego dzieła.

Boss, niemiecka marka luksusowa, od dawna zajmuje wyjątkowe miejsce w świecie mody, będąc symbolem elegancji i doskonałego kunsztu. Założona w 1924 roku przez Hugo Bossa w Metzingen, firma szybko przekształciła się z małego warsztatu krawieckiego w globalnego potentata branży odzieżowej. Boss odzwierciedla niemiecką precyzję i dbałość o szczegóły we wszystkich swoich projektach. Marka ta jest znana ze swojego minimalistycznego podejścia do mody, łączącego klasyczną elegancję z nowoczesnym stylem.

Zapach dostępny jest w sprzedaży w perfumeriach Douglas i na Douglas.pl oraz perfumeriach Sephora i na Sephora.pl