MODA

BOHOBOCO i Biedronka: druga odsłona współpracy

18.11.2016 Justyna Majka

BOHOBOCO i Biedronka: druga odsłona współpracy

„Projektowanie pościeli to dla nas ogromna przyjemność. W tej edycji proponujemy bardzo modne abstrakcyjne, pop-artowe wzory. Te oryginalne nadruki to modowy akcent, który sprawdzi się w każdej sypialni” – powiedział w oświadczeniu prasowym Kamil Owczarek. „Bardzo ważne jest to, że zaprojektowana przez nas pościel jest wyjątkowej jakości. Wykonana została z miękkiej i miłej w dotyku 100 proc. satynowej bawełny” – dodał Michał Gilbert Lach.

W ten sposób możemy zakupić kolekcję pościeli w odcieniach szarości, czerni i bieli oraz pastelach i fuksji połączonej z kobaltem . Jest to ulubiona kolorystyka projektantów, bardzo często wykorzystywana w jesienno-zimowych oraz wiosenno-letnich kolekcjach. Obejmuje sześć wzorów pościeli: Trio, Dots, Horizon, Line, Pop Art i Splash, które bardzo mocno nawiązują do nowoczesnych trendów w aranżacji wnętrz. Każdy komplet zawiera dwie poszewki na poduszki oraz jedną na kołdrę, a wszystkie występują w rozmiarach 160 x 200 cm w cenie 89 zł i 220 x 200 cm w cenie 99 zł.

Przewidujemy, że pościel ta będzie cieszyła się tak samo wielkim zainteresowaniem jak poprzednia kolekcja. My z całą pewnością spędzimy Święta otuleni Bohoboco.

 

Przeczytaj także:

Wywiad z Michałem Gilbertem Lach – połową duetu Bohoboco

Maja Salamon ambasadorką perfum Bohoboco