Bobbi Brown rozpoczęła działalność swojej autorskiej marki kosmetycznej w 1991 roku od zaledwie dziesięciu pomadek, które miały wyglądać ekstremalnie naturalnie na ustach różnych kobiet. Sama nie mogła znaleźć takiego kosmetyku, dlatego postanowiła wyprodukować go samodzielnie. Dołożyła do tego filozofię marki, która utrzymywała, że kosmetyki kolorowe mają jedynie podkreślać naturalny koloryt cery, ale nie powinny absolutnie niczego kamuflować. Z czasem, zachęcona świetnymi wynikami sprzedaży, sukcesywnie poszerzała asortyment marki. Po zaledwie 4 latach od startu na rynku, weszła do portfolio koncernu Estée Lauder i dzięki uzyskanemu kapitałowi rozpoczęła światową ekspansję.
Teraz, po 25 latach zarządzania firmą, zdecydowała się opuścić jej szeregi, a zarządzanie oddać Peterowi Lichtenthalowi – dotychczasowemu prezesowi marki Bumble and bumble. Według portalu WWD, Brown stwierdziła, że nigdy nie wyobrażała sobie siebie jako wpływowej businesswoman, a raczej kogoś kto chce udoskonalać życie kobiet oraz odkrywać ich piękno. To może tłumaczyć jej odejście i poszukiwanie bardziej kreatywnego zajęcia. Brown niestety jeszcze nie zdradziła swoich planów na 2017 rok. Mamy nadzieje, że będzie się spełniać zawodowo, a my i tak cały czas będziemy kupować jej kosmetyki.
Przeczytaj także: