Gwiazdy internetu to bez wątpienia fenomen XXI wieku. Zwykli ludzie, dzięki pomocy mediów społecznościowych, zaczęli tworzyć swoje własne blogi, kanały na YouTube i szybko z pozornie normalnych osób zamienili się w prawdziwych celebrytów wirtualnego świata. Miliony obserwujących i śledzących każdy ich krok fanów mówią za siebie, a markom modowym jak i urodowym nie mogło to ujść na uwadze. Znana amerykańska youtuberka Jaclyn Hill stworzyła kolekcję rozświetlaczy dla marki BECCA, które wyprzedały się w przeciągu kilku minut zyskując status „kultowych”. Inna znana marka Too Faced postawiła na współpracę z Kandee Johnson, jedną z najzdolniejszych makijażystek w internecie, która zasłynęła z tego, że potrafi za pomocą makijażu zmienić się w niemal każdą postać. A teraz przyszła kolej na M.A.C.
Amerykański gigant nie postawił na jednak na jedną vlogerkę, ale aż 10 i to z całego świata, a każda z nich stworzy swoją własną szminkę. Wśród dziewczyn, które M.A.C zaprosił do współpracy znalazła się między innymi Brytyjka Fleur De Force, jedna z pierwszych dziewczyn, która zaczęła nagrywać filmiki makijażowe w internecie. Oprócz niej w szczęśliwej dziesiątce znalazły się też przedstawicielki z Niemiec(Caroline Daur), Brazylii (Vic Ceridono), Francji(Marie Lopez, znana jako EnjoyPhoenix) czy Bliskiego Wschodu (Fouz Al Fahad). M.A.C nie chcąc odstawać od swoich konkurentów jakimi są Cover Girl i Maybelline, do współpracy zaprosił również męskiego vlogera makijażowego Gabriela Zamorę. Wszystkie szminki pojawią się w sprzedaży dopiero w kwietniu tego roku, ale w oczekiwaniu na pierwsze zdjęcia nowych kolorów szminek możemy obserwować social media vlogerów oraz oczywiście instagramowe i snapchatowe konto M.A.C (@maccosmetics).
Kolekcja kapsułowa z przedstawicielami różnych państw to zdecydowanie rewolucja w temacie współpracy między markami i znanymi osobami. Czy to początek nowego trendu? Jesteśmy ciekawi!
Przeczytajcie także