MODA, Młoda Polska

Beyone, Jay-Z i Blue Ivy w nowej kampanii Tiffany & Co – nowoczesna wersja „Śniadania u Tiffany’ego”

22.10.2021 Kamila Banak

Beyone, Jay-Z i Blue Ivy w nowej kampanii Tiffany & Co – nowoczesna wersja „Śniadania u Tiffany’ego”

Najnowsza kampania marki Tiffany & Co wzbudza wiele – pozytywnych – emocji. Powód? Gwiazdą nowej akcji promocyjnej została Beyonce wraz ze swoją rodziną. W najnowszym klipie, inspirowanym ikonicznym filmem Śniadanie u Tiffany’ego, możemy oglądać artystkę podczas jej sentymentalnej podróży przez Nowy Jork. Zobaczcie!

Wdzięczne video zostało nazwane Date Night. To gratka nie tylko dla fanów Beyonce oraz jej twórczości, ale przede wszystkim dla fanów kultowego filmu z Audrey Hepburn i witryną nowojorskiego oddziału Tiffany & Co w rolach głównych. Krótkometrażowy film w stylu retro wyreżyserowany został przez Dikayla Rimmascha i Dereka Miltona. W sprytnie wymyślonym video oglądamy jak Beyonce, siedząc na tylnim siedzeniu Rolls-Royca, przygląda się mijanym nowojorskim budynkom. Wkrótce dołącza do niej jej mąż oraz córka – Jay-Z oraz Blue Ivy. Każde z nich ma na sobie biżuterię od Tiffany’ego – w końcu to wciąż film promocyjny.


To jednak nie koniec gratki dla fanów wszystkiego co związane z kultowym filmem oraz nostalgią w nowojorskim stylu. Na oficjalnej stronie biżuteryjnego brandu znajdziemy także drugi filmik, zatytułowany About Love gdzie Beyonce wykonuje piosenkę Moon River z której filmowe Śniadanie u Tiffany’ego przecież słynie. Co ciekawe, podczas nagrywania tej kampanii, artystka miała na sobie bezcenny Tiffany Diamond, który – oprócz niej – wcześniej mogły założyć tylko trzy inne osoby. Diament został odkryty w 1877 i od tamtej pory znajduje się w posiadaniu marki.