34-letnia artystka już chadzała po wybiegu u Maca Jacobsa oraz Gaultier. Efekty współpracy z tym drugim trafią do sprzedaży w lutym 2016 roku. „To jest linia stworzona przez nas dla nas. Moim marzeniem było stworzenie ciekawych ubrań dla ludzi o dużych rozmiarach, które będą jednocześnie wygodne i modne” – zapowiedziała dumnie Beth.
Jej kolekcja jest odzwierciedleniem zamiłowania do koloru, wzorów oraz stylu vintage. Z tego powodu koszulka została ozdobiona zarówna z przodu jak i z tyłu aplikacją ze słynnym złotym gorsetem, w którym występowała Madonna podczas trasy koncertowej „Blonde Ambition Tour” z 1990 roku. W kampanii reklamowej bierze udział, oczywiście, sama Beth. To nie pierwsze takie kroki artystki w kierunku tworzenia mody. Już w 2009 roku zaprojektowała inspirowaną latami 80., kapsułową kolekcje dla brytyjskiej sieci Evans.
Beth i Jean Paul zapowiadają, że t-shirt będzie kosztował 165 dolarów i będzie występował (biorąc pod uwagę brytyjską skalę) aż w rozmiarze 30. To pierwszy projekt Gaultiera przeznaczony dla kobiet plus size. To niezwykła współpraca także ze względu na to, że żaden ze znanych i cenionych projektantów nie szyje dla kobiet o większych rozmiarach. „Jean Paul to najbardziej życzliwy człowiek jakiego znam. On naprawdę kocha kobiety o wszystkich rozmiarach i wie jak sprawić, aby czuły się wyjątkowo” – podkreśliła Ditto na swoich kanałach społecznościowych. „Duże dziewczyny są piękne, a Beth jest wyjątkowa” – dodał projektant. Część dochodu ze sprzedaży zostanie przeznaczona na fundację Girls Rock Camp, która pomaga młodym wokalistkom dostać się na obozy muzyczne. Beth Ditto jest tam prezesem zarządu.
My kibicujemy!