Nowa ambasadorka marki Swarovski, Bella Hadid, debiutuje w barwnej kampanii reklamowej.
Modelka, która ostatnio zachwyciła wszystkich w kreacji od Burberry na Met Gali, pojawi się w nadchodzących projektach i kampaniach marki Swarovski. Przepiękne portrety zostały zaaranżowane przez dyrektor kreatywną Giovannę Engelbert, natomiast zdjęcia wykonał duet Merta Alasa i Marcusa Piggotta. Przedstawiają Bellę w różnych kolorowych odsłonach.
Modelka, która ostatnio zachwyciła wszystkich w kreacji od Burberry na Met Gali, pojawi się w nadchodzących projektach i kampaniach marki Swarovski. Przepiękne portrety zostały zaaranżowane przez dyrektor kreatywną Giovannę Engelbert, natomiast zdjęcia wykonał duet Merta Alasa i Marcusa Piggotta. Przedstawiają Bellę w różnych kolorowych odsłonach.
Zarówno zdjęcia, jak i biżuteria odzwierciedlają wielowymiarowość kryształów tworzących wizerunek ikony młodego pokolenia. Nadają kolekcji jasny, przeobrażający wygląd, podkreślając płynne podejście do biżuterii. Doskonale oddaje sposób myślenia o najnowszej modzie: swobodne, nieograniczone konwenansami podejście do ubioru będące przeciwwagą dla tradycjonalizmu.
’Bella Hadid uosabia indywidualistyczną, sprzyjającą przeobrażeniom postawę, która charakteryzuje nowe globalne pokolenie. Jest postacią o wielu twarzach, która wymyka się wszelkim regułom i konformizmowi. Od stylu sportowego po wyrafinowaną elegancję, pozostaje tą samą dziewczyną — tą samą Bellą — pewną siebie i przekonującą. W tym sensie doskonale wręcz oddaje wartości marki Swarovski. Kryształy stanowią obecnie dynamiczny element naszej codziennej garderoby: stały się narzędziem podkreślania indywidualnego stylu w sposób, który może być tyleż swobodny, co wyszukany. Bella jest kryształowym przykładem tego sposobu myślenia”, powiedziała Giovanna Engelbert, dyrektor kreatywna marki Swarovski.