Podczas gdy Kendall Jenner zamknęła swoje konto na Instagramie, Bella Hadid cieszy się popularnością u ponad 7,5 miliona użytkowników. Wczoraj zamieściła swoje zdjęcie, na którym pozuje na jednej z nowojorskich ulic na tle kampanii reklamowej Nike z własnym udziałem. Kampania utrzymana w stylu lat 90. przedstawia amerykańską modelkę ubraną w krótki top z ikonicznym logo marki oraz dopasowane spodnie. Stylizacje uzupełniają gładko związane w kucyk włosy oraz ciemne okulary. Bella wygląda tak samo jak zwykle w sytuacji prywatnej na ulicy lub zaraz po wyjściu z siłowni.
Najwyraźniej marka Nike uznała, że sposób ubierania się modelki jest już tak rozpoznawalny, że warto go wykorzystać na potrzeby kampanii reklamowej. Być może sukces Pumy i jej kolekcji stworzonej z Rihanną także zachęcił sportowego giganta do poszukania własnej ikony mody. Co więcej, jej siostra Gigi Hadid już podpisała kontrakt z Reebokiem, a (były już) chłopak, wokalista The Weeknd jest ambasadorem Pumy. Wygląda na to, że intensywne treningi wykonywane na rzecz udziału modelki w grudniowym pokazie mody Victoria’s Secret nie były jedynym powodem, dla którego Hadid ostatnio była widywana najczęściej w leginsach z logo Nike.
Przeczytaj także:
Bella Hadid w kampanii J.W. Anderson
Bella Hadid twarzą kosmetyków Dior