YSL Beauty szukając nową ambasadorkę marki, wybrała kogoś, kto idealnie zna zapotrzebowanie Pokolenia Z. Jest to Barbara Ferreira, aktorka znana z serialu „Euforia”.
Prestiżowa marka kosmetyczna YSL Beauty wybrała aktorkę znaną z serialu „Euphoria”, Barbie Ferreira, jako najnowszą ambasadorkę w USA. Według YSL Beauty, Ferreira, jest częścią nowej grupy ikon beauty utworzonej przez markę, aby „odwoływać się do konsumentów z pokolenia Z i ucieleśniać wartości marki: odwagę, społeczność i więź”.
„Nigdy nie unikałam wyrażania siebie poprzez makijaż”, powiedziała Ferreira. „Makijaż to moja pasja i jestem bardzo podekscytowana i zaszczycona współpracą z YSL Beauty i dziedzictwem, które zbudowała marka”, dodała.
Barbie Ferreira pojawi się w serii kampanii reklamowych promujących produkty do makijażu YSL Beauty oraz flagowy zapach, Black Opium. Pierwsza kampania reklamowa z udziałem aktorki promuje nowy tusz do rzęs Lash Clash, który zawiera największą szczoteczkę tuszu do rzęs, jaką kiedykolwiek produkowała marka i podobno zapewnia ponad 200 procent większą objętość rzęs.
„Barbie reprezentuje wizję przyszłości marki, przesuwając granice zarówno w kulturze, jak i urodzie, z wolnością wypowiedzi u podstaw”, powiedział David Iop, wiceprezes ds. globalnej komunikacji i wizerunku w YSL Beauty. „Uważamy ją jako osobę wyjątkową i kreatywną, która inspiruje swoją społeczność do przyjęcia swojej przewagi i indywidualności”.