Simon Porte Jacquemus wie, jak zrobić hałas. Od stworzenia pokazów mody odbywających się na malowniczych polach, po nieustanną eksplorację męskości, kobiecości i granic pomiędzy nimi.
Dom mody stał się ostoją dla mas, dominując na instagramowych tablicach informacyjnych i pojawiając się na wielu dzisiejszych ikonach mody. Teraz Jacquemus zaprezentował swoją kampanię reklamującą kolekcję „LE SPLASH”. Na zdjęciach Toma Knellera i Zoey Radford Scott pozuje Bad Bunny.
W kampanii „LE SPLASH” Bad Bunny ma na sobie spraną różową sukienkę z fartuchem i parą niebieskich aksamitnych szpilek. Na innym zdjęciu dla kontrastu ma na sobie neonowo zielony garnitur, w którym jest przemoczony do suchej nitki. Szorty na deskorolkę w różową kratkę odzwierciedlają klimat Miami, podobnie jak zielone spodenki na deskę. Warto zwrócić uwagę na szary dwuczęściowy garnitur ozdobiony klejnotami na całej marynarce i różową puchową kamizelkę połączoną z niebieskimi okularami przeciwsłonecznymi.
W kampanii „LE SPLASH” Bad Bunny ma na sobie spraną różową sukienkę z fartuchem i parą niebieskich aksamitnych szpilek. Na innym zdjęciu dla kontrastu ma na sobie neonowo zielony garnitur, w którym jest przemoczony do suchej nitki. Szorty na deskorolkę w różową kratkę odzwierciedlają klimat Miami, podobnie jak zielone spodenki na deskę. Warto zwrócić uwagę na szary dwuczęściowy garnitur ozdobiony klejnotami na całej marynarce i różową puchową kamizelkę połączoną z niebieskimi okularami przeciwsłonecznymi.