Kampania Avon kontra Rak Piersi prowadzona jest od 1998 roku. Marka wielokrotnie organizowała imprezy poświęcone tej chorobie angażując do pomocy swoich ambasadorów i podejmując współpracę z projektantami.
W tym roku do akcji przyłączył się Łukasz Jemioł, który na jej potrzeby stworzył limitowaną edycję koszulki. Biały t-shirt z napisem „Be First”, ma przekonywać kobiety do częstych badań, samokontroli własnych piersi, tak żeby zawsze być o krok przed chorobą. Cały dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na konto kampanii Avon, a kupić ją będzie można wyłącznie podczas Dnia Różowej Wstążki.
To zresztą nie jedyny gadżet z różową wstążeczką, który pomaga w kampanii. Przez cały rok w Avon można kupić akcesoria i limitowane kolekcje kosmetyków, z których dochód w całości wspiera działania akcji.
Podczas Dnia Różowej Wstążki w godzinach 14.00 – 18.00, będzie można spotkać się i posłuchać rad wielu autorytetów. Jak zdrowo żyć podpowiedzą wam przepytani przez Dorotę Wellman, Oliviera Janiaka i Filipa Chajzera, lekarze z fundacji onkologicznych, trenerzy fitnessu i dietetycy.
W planach są także dwa darmowe treningi Nike Training Club, a biegaczki i/lub biegacze dodatkowo będą mogli połączyć siły w sesjach biegowych prowadzonych przez trenerów Nike+Run Club. Kilometry pokonane przez uczestników zostaną zamienione na badania USG piersi.
Clou programu Dnia Różowej Wstążki, będzie podsumowanie liczby kroków zrobionych przez biegaczy w majowej rywalizacji prowadzonej na Endomondo – Avon Walk. Każdy Krok Ma Znaczenie. Kroki zamienione zostaną na dofinansowane przez markę badania USG podczas październikowej akcji – Gabinety z Różową Wstążką.
Na koniec imprezy w wielkim quizie wszyscy goście będą mogli powalczyć o fantastyczne nagrody – skuter Vespa i pięć rowerów Electra Bike.
Więcej informacji na temat Dnia Różowej Wstążki na stronie.
Możesz też dołączyć do wydarzenia na profilu marki Avon.
Spotkajmy się nad Wisłą!