Longplay to najnowsza kolekcja ambasadorska W.KRUK, która powstała we współpracy przez życiowy zespół – Natalię Kukulską i Michała Dąbrówkę. Kolekcja jest współczesną opowieścią o o talencie, pasji do muzyki i wielkiej miłości. Znajdziemy w niej biżuterię zarówno dla kobiet jak i mężczyzn inspirowaną muzycznymi symbolami. .
Longplay – nowa kolekcja W.KRUK
Longplay to pierwsza w historii marki kolekcja, która powstała we współpracy z parą – małżeństwem muzyków, którzy
z sukcesami dzielą nie tylko życie zawodowe, ale również prywatne. Natalia Kukulska, znana polska wokalistka, autorka tekstów i producentka wraz z mężem Michałem Dąbrówką – cenionym perkusistą, kompozytorem i producentem muzycznym stworzyli kolekcję, która odzwierciedla ich muzyczną pasję i nierozerwalne uczucie, które ich łączy.
„Nazwa kolekcji LONGPLAY jest oczywistym odniesieniem do tzw. płyty długogrającej. Jest metaforą związku o długim stażu. Jesteśmy razem dwadzieścia dwa lata, a nasze życie nierozłącznie związane jest z muzyką. Stworzyliśmy wspólnie wiele utworów, z których uzbierałby się niejeden longplay. Jest tu również gra słów. Utwory promujące album nazywa się singlami. Połączenie singli daje longplay. Tak też było w naszym życiu.” – mówi Natalia Kukulska.
LONGPLAY to unikalna biżuteria, której przesłanie i symbolika są bliskie wielu odbiorcom. Każdy odnajdzie w niej wzory, które odzwierciedlają ważne dla niego wartości. Cechuje się nowatorskim i kreatywnym podejściem twórców do tematu jakim jest muzyka, który już wielokrotnie interpretowano w sztuce i designie. Zawiera wzory wykonane ze srebra próby 925 oraz modele pokryte 14- karatowym złotem i czarną emalią. Znajdziemy w niej drobną, minimalistyczną biżuterię oraz duże, przyciągające uwagę modowe formy. Na specjalne życzenie Natalii powstał pierścionek, który obejmuje trzy palce i zjawiskowo prezentuje się podczas trzymania mikrofonu na scenie. Nowością dla marki jest męska odsłona kolekcji ambasadorskiej – masywne bransolety, sygnety i naszyjniki, na których widnieją różne kombinacje symboli muzycznych. W kolekcji znalazły się też skórzane akcesoria oraz jedwabne chusty wyprodukowane z największą precyzją w polskich manufakturach. W kolekcji znajduje się również motyw przypominający płytę winylową, co zainspirowało projektantów do wykorzystania czarnej emalii na biżuterii.
„Praca nad kolekcją była dla nas niesamowitym przeżyciem i ciekawym, nowym doświadczeniem. Żeby powstały unikatowe pomysły, starliśmy się opisać nasz związek w symbolach, doświadczeniach, wspólnych wartościach i upodobaniach estetycznych. Znaleźć wspólne motywy. Po wielu rozmowach to właśnie muzyka wyszła na pierwszy plan, bo ona nas połączyła. Stąd w biżuterii nie brakuje do niej odniesień. Nie pojawiły się oczywiste znaki, jak nuty i klucze wiolinowe, natomiast symbole, które mają znaczenie nie tylko w muzyce, ale znajdują odniesienie w związku. Nie bez powodu pominęliśmy znak stopu i pauzy. Pojawił się piktogram„play” oznaczający działanie, wspólną grę, start, „record”, który dla nas symbolizuje wspólne zbieranie wspomnień, doświadczeń oraz symbol „shuffle”, czyli przeplatania się dwóch ścieżek. Jest również „loop”, czyli pętla, wspólny, zamknięty obieg, ciąg zdarzeń, który stał się inspiracją do stworzenia autorskiego splotu łańcucha oraz „wave”, czyli fala dźwiękowa, z której składa się muzyka. Nie brakuje też zdobiącej obrączki pięciolinii, która gotowa jest do zapisania nowych współbrzmień w związku.Biżuteria pięknie eksponuje i utrwala ważne dla nas wartości. Mamy nadzieję, że wiele par znajdzie w tym cząstkę siebie. W kampanii W.KRUK idziemy dalej za muzycznymi skojarzeniami. Jej przekazem jest słyszenie się nawzajem w związku. To ważny rodzaj uważności na bliską osobę. Słuchamy się i się słyszymy i przez to rozumiemy.” – mówi Natalia Kukulska i Michał Dąbrówka.
Ambasadorska kolekcja biżuterii LONGPLAY jest dostępna w sprzedaży od 27 września w sklepie internetowym wkruk.pl oraz w salonach firmowych W.KRUK w całej Polsce.