Nie jest tajemnicą, że młody raper A$AP Rocky uchodzi za najbardziej stylowego mężczyznę w show biznesie. Na swoim koncie ma kolekcję inspirowaną latami 90., którą stworzył wraz z zapomnianą już trochę marką Guess, która ma nadzieje wrócić do łask dzięki zdolnemu artyście. Często zasiada w pierwszych rzędach podczas tygodnia mody w Nowym Jorku lub Paryżu. Jego romans z modą i owocna współpraca wraz z irlandzkim projektantem J.W. Andersonem trwa już od pewnego czasu. Dotąd jednak Rocky był ambasadorem marki, którą często wykorzystywał nie tylko w oficjalnych wyjściach, lecz także w swoich klipach (rewelacyjne „Jukebox Joints”).
Teraz jednak projektant i raper poszli o krok dalej – postanowili stworzyć kolekcję kapsułową. Rocky w swoim teamie ma zespół projektowy ukrywający się pod nazwą AWGE. To stąd logo kolaboracji: JWA x AWGE. Raper nie chce zdradzać, co i kto kryje się pod drugim skrótem. Uważa, że pewna dawka tajemnicy dotycząca kreatywnego kolektywu jakim zarządza jest wręcz wskazana w jego działalności artystycznej. Zarzeka przy tym, że nie planuje w przyszłości zostać projektantem, ale ma bardzo dużo pomysłów, które zamierza zrealizować.
Na kolekcję składa się osiem elementów, wśród których znajdziemy futrzane kurtki, bluzy, spodnie dresowe czy czapki typu beanie. Na ich bazie można stworzyć total looki, które podkręcą każdą męską garderobę oraz wybierać poszczególne jej elementy. Ceny wahają się między 275, a 1300 dolarów. Można już je kupić na stronie projektanta. Wygląda na to, że rośnie nam nowy trendsetter i ikona mody, którego konto na Instagramie (warto zajrzeć, bo to niezła kopalnia inspiracji) śledzi grubo ponad 43 tysięcy fanów.
Bój się Kanye West, idzie silna konkurencja!