MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
Artyzm i moc konstrukcji w kampanii COS jesień-zima 2017
04.09.2017 Michalina Murawska
Mimo że, technicznie rzecz ujmując, marka COS zaliczana jest do nieco droższych, ale i lepszych jakościowo sieciówek, jej sezonowe kampanie absolutnie w niczym nie ustępują tym od największych domów mody. Typowy dla jej oferty minimalizm za każdym razem przedstawiany jest na tle wyjątkowej scenografii i w unikatowych, artystycznych wnętrzach – tym razem twórcy sesji wizerunkowej postawili na barcelońską siedzibę fundacji Joan Miro.
Najnowsza kolekcja COS bazuje nie tylko na umiłowaniu konstrukcji, ale przede wszystkim na grze kontrastów, która jeszcze dobitniej uwypukla formę i detale jesiennych projektów: idealnie skrojonych burgundowych płaszczy, plisowanych sukienek o fasonie kolumny czy kompletów bazujących na przedłużanych topach bez ramiączek i spodniach z rozszerzaną nogawką. Do sfotografowania najnowszej kolekcji marka COS zaangażowała Zoe Ghertner – jedną z najbardziej rozchwytywanych obecnie fotografek mody, której osobliwa estetyka zachwyciła już takich gigantów jak Celine czy Proenza Schouler oraz najbardziej poczytne tytuły, w tym przede wszystkim „I-D” czy „Vogue US”.
Premierze kampanii towarzyszy także nowa, już 21. odsłona magazynu COS, który już od 22 września będzie dostępny w sklepie online i we wszystkich stacjonarnych butikach marki.
Lubimy!