Marka ARKET wypuściła nową linię ubrań ready-to-wear, akcesoriów i artykułów gospodarstwa domowego inspirowanych kawiarnią. Nowa limitowana kolekcja, nazwana CAFÉ MERCHANDISE, zawiera specjalne logo i ilustrację ARKET CAFÉ, upamiętniające 23 lokalizacje marki na całym świecie.
Składająca się ze starannie wyselekcjonowanych produktów w klasycznych czarno-białych kolorach, kolekcja obejmuje gamę graficznych T-shirtów unisex, czapek, płóciennych torebek, kubków ceramicznych i fartuchów kuchennych wykonanych z bawełny organicznej i pochodzącej z recyklingu, a każdy z nich przedstawia nową typografię marki.
„Nasze CAFÉ MERCHANDISE to kolejny krok na drodze do przełożenia stylu życia ARKET na linię markowych artykułów wysokiej jakości – tym razem z zabawnym akcentem w naszej typografii. Mamy nadzieję, że te dobrze wykonane produkty staną się cenioną częścią garderoby i domów naszych klientów”, mówi w komunikacie prasowym dyrektor ds. marki i komunikacji ARKET, Karl-Johan Bogefors.
ARKET CAFÉ MERCHANDISE będzie dostępny we wszystkich kawiarniach ARKET oraz na stronie internetowej marki od sierpnia.