MODA

Anna Lewandowska twarzą marki Calzedonia

18.10.2016 Justyna Majka

Anna Lewandowska twarzą marki Calzedonia

Ania Lewandowska chce pokazać, że możemy czuć się kobieco i wygodnie nie tylko w stroju treningowym, ale także w rajstopach. Marka Calzedonia zaangażowała ją jako ambasadorkę, która może stanowić wzór oraz inspiracje dla wielu współczesnych kobiet. Kolekcja, którą promuje, czyli „Made in Italy” składa się z 8. różnych modeli rajstop, które powinny znaleźć się w garderobie każdej z nas. Mieliśmy okazję zapoznać się z tymi produktami osobiście, już w czasie spotkania prasowego, który miało miejsce 29 września w Galerii Mokotów. W specjalnie zaaranżowanej przestrzeni salonu Calzedonii mogliśmy porozmawiać z ambasadorka marki o jej nowym projekcie.

Calzedonia i Ania Lewandowska przekonują, że jej nowa kolekcja to absolutny must-have, a dodatkowo wykorzystano najnowsze rozwiązania technologiczne. W skład rajstop wchodzą innowacyjne włókna, które poprawiają krążenie oraz są bardzo odporne na uszkodzenia. Dodatkowo mają właściwości modelujące oraz wyszczuplające. To kolejna odsłona linii „Made in Italy”, w reklamie której rok temu wystąpiła Julia Roberts. Teraz Polska może pochwalić się własną ambasadorką.

Zatem czekamy na kolejne odsłony jesiennej kolekcji oraz zdjęcia kampanii z udziałem Ani Lewandowskiej.